اخبار دنیای بازی

اشاره کارگردان Sonic به ساخت بازی های دو بعدی Sonic در آینده

سونیک 4

ما می‌توانیم منتظر بازی‌های دو بعدی Sonic با نام سونیک 4 باشیم.

موریو کیشیموتو، کارگردان Sonic Frontiers اشاره کرد که طرفداران می‌توانند منتظر بازی‌های دو بعدی جدید در کنار پیشنهادات اخیر این فرنچایز باشند، که البته بیشتر آنها سه بعدی بوده‌اند.کارگردان سونیک در پاسخ به این که آیا سگا قصد دارد بازی سونیک 4 را عرضه کند. با تایید اینکه بازی سونیک 4 توسط Dimps ساخته شده است، پاسخ داد و افزود که “علاوه بر بازی های سونیک سه بعدی”. “بازی های سونیک دارای بازی های سونیک ساید اسکرول نیز هستند. لطفا منتظر آنها باشید!”

به جز چند استثنا، سگا و تیم سونیک از زمانی که Sonic Adventure این فرمول را در سال 1999 به هم ریخت، به پلتفرم‌سازی سه بعدی پایبند بوده‌اند. با این حال، نظرات اخیر موریو کیشیموتو، کارگردان Sonic Frontiers نشان می‌دهد که این استودیو برنامه‌هایی برای پلتفرم‌های دو بعدی بیشتر، مشابه Sonic دارد. Hedgehog 4 در اوایل دهه 2010.

در واقع، به نظر می رسد کیشیموتو پیشنهاد می کند که سگا می تواند یک بار دیگر با توسعه دهنده Sonic 4، Dimps، همکاری کند. در پاسخ به یکی از طرفداران، کارگردان Frontiers نام Dimps را بر زبان می‌آورد و حتی به بازیکنان می‌گوید که منتظر بازی‌هایی مشابه آنچه این استودیو در گذشته ساخته است، باشند. با دایهارد همراه باشید.

Sonic Frontiers از زمان انتشار آن در نوامبر تاکنون 2.9 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. آیا می‌دانستید که رتبه‌بندی Sonic Origins Plus اعلام نشده، در کره جنوبی مشاهده شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *