وبلاگ

کنترلر N64 سوییچ اکنون تا سال 2022 موجود نیست

کنترلر بی سیم N64 نینتندو برای نینتندو سوییچ تا سال آینده کاملاً فروخته شده است.

فروشگاه آنلاین رسمی نینتندو ایالات متحده می گوید که این کنترلر در حال حاضر موجود نیست و حاوی پیامی است که در آن آمده است: “کنترل کننده های بیشتری در سال 2022 در دسترس خواهند بود.”

این کنترلر در فروشگاه‌های آنلاین رسمی نینتندو در بریتانیا و کانادا نیز موجود نیست.

کنترلر سگا جنسیس هنوز در ایالات متحده و کانادا موجود است، در حالی که معادل Mega Drive آن هنوز در فروشگاه بریتانیا به فروش نرسیده است.

کتابخانه Switch Online’s N64 ماه گذشته با 9 بازی از جمله Super Mario 64، Mario Kart 64، Star Fox 64، Yoshi’s Story، The Legend of Zelda: Ocarina of Time، Mario Tennis، Dr Mario 64، Sin & Punishment و WinBack راه اندازی شد.

هفت عنوان دیگر نیز به زودی عرضه خواهند شد، از جمله Banjo-Kazooie، Paper Mario، Pokémon Snap، The Legend of Zelda: Majora’s Mask، Kirby 64: The Crystal Shards، Mario Golf و F-Zero X.

بررسی‌های انجام‌شده در هفته گذشته نشان می‌دهد که بیش از 20 بازی معرفی‌نشده دیگر نینتندو 64 برای این سرویس برنامه‌ریزی شده است.

مشخصات فنی نینتندو سوییچ مدل OLED | دایهارد

نینتندو به دلیل کیفیت شبیه سازی Nintendo 64 خود در Nintendo Switch Online انتقادهایی را از سوی تعدادی از بازیکنان دریافت کرده است.

برخی از بازی‌ها دارای تأخیر قابل‌توجهی در صدا هستند (یعنی صدا در یک ثانیه بعد از اکشن شنیده می‌شود)، در حالی که برخی دیگر دارای مشکلات گرافیکی مانند The Legend of Zelda: Ocarina of Time در کنترل صحیح مه در یک منطقه هستند.

یکی دیگر از مشکلات دریافت شکایات، عدم پشتیبانی آشکار برنامه از Controller Pak، کارت حافظه N64 است. این در اسلات پشت کنترلر قرار داده شده بود تا بازیکنان بتوانند داده های بازی را در عناوینی که مستقیماً در کارتریج ذخیره نمی شوند ذخیره کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *