وبلاگ

آپدیت جدید PS5 با پشتیبانی از صدای سه بعدی تلویزیون و نصب SSD

فردا سونی دومین آپدیت جدید PS5 اصلی نرم افزار سیستم PS5 را برای همه دارندگان PS5 در سراسر جهان عرضه می کند. این آپدیت جدید PS5 شامل پیشرفت های گوناگون در کنسول PS5 و همچنین پشتیبانی از صدای سه بعدی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون است.

همچنین پشتیبانی از نصب SSD یا حافظه ذخیره سازی S.2 M.2 است که کاربران PS5 را قادر می سازد بازی های PS5 و PS4 و برنامه های رسانه ای را مستقیماً از فضای ذخیره سازی با سرعت بالا ذخیره و بازی کنند.

با آپدیت جدید PS5 ما همچنین ویژگی های تلفن همراه را با پشتیبانی از PS Remote Play در شبکه های تلفن همراه و امکان مشاهده پخش برنامه های اشتراک گذاری صفحه در برنامه PS از پنجشنبه هفته آینده، 23 سپتامبر، ارتقا می یابد.

پشتیبانی صوتی سه بعدی از بلندگوهای داخلی تلویزیون

آپدیت جدید PS5 سپتامبر پشتیبانی از کاربران را برای تجربه صدای سه بعدی از طریق بلندگوهای داخلی تلویزیون اضافه می کند. پس از فعال شدن در منوی صدا، این ویژگی صدای استاندارد بلندگوی دو کاناله تلویزیون را به صدای سه بعدی تبدیل می کند و حس غوطه ور شدن در گیم پلی را افزایش می دهد.* کاربران می توانند صدا را با استفاده از میکروفون روی کنترلر بی سیم DualSense خود با استفاده از میکروفون اندازه گیری کنند. تنظیم صدای سه بعدی که برای اتاق آنها بهینه شده است. *

صدای سه بعدی از طریق هدست های سازگار در PS5 یکی از ویژگی های محبوب در بین طرفداران و توسعه دهندگان بوده است.

علاوه بر این، بازیکنان دارای هدست بی سیم 3D پالسی در حال حاضر به تنظیمات اکولایزر در کنترل های صوتی دسترسی دارند و به آنها اجازه می دهد مشخصات صوتی را با توجه به اولویت خود سفارشی کنند.

M.2 افزایش حافظه SSD

از فردا، بازیکنان PS5 در سراسر جهان می توانند ظرفیت ذخیره سازی خود را با SSD M.2، نوعی درایو حالت سریع با سرعت بالا که می تواند در کنسول PS5 یا کنسول PS5 Digital Edition نصب شود، افزایش دهند.

تأثیر مثبت نصب SSD بر سرعت بازی های PS5

پس از نصب در کنسول PS5 یا PS5 Digital Edition، از حافظه SSD M.2 می توانید برای دانلود، کپی و راه اندازی بازی های PS5 و PS4 و همچنین برنامه های رسانه ای استفاده کنید. می توانید بازی های PS5 و PS4 را مستقیماً از محل ذخیره سازی S.2 M.2 انجام دهید و بازی ها را آزادانه بین گزینه های ذخیره سازی جابجا کنید.

*مهم: S.2 SSD های M.2 باید دارای حداقل عملکرد و اندازه مورد نیاز در این صفحه باشند. استفاده از SSD M.2 نیز مستلزم اتلاف حرارت با ساختار خنک کننده (مانند هیت سینک) است که نیازهای ابعادی را برآورده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *