اخبار دنیای بازی

بازی For Honor | معرفی کاراکتر جدید

امروز در کانال Ubisoft یوتیوب، پیش پرده ای آشکار با حضور کاراکتر جدید “کیوشین” که به بازی For Honor اضافه می شود، منتشر شد. اگرچه به نظر می رسد این شخصیت کاتانا-ویلدر دیگری باشد همانند سامورایی، اما کیوشین کمی فرق دارد. با DieHard منتظر اخبار روز بازی باشید.

اولین و قابل توجه ترین تفاوت کیوشین و سامورایی، عدم وجود زره پوش ها است. کیوشین در تریلر بازی For Honor به نظر می رسد لباس های پارچه ای با سرپوش های مختلف مانند سربند، ماسک آنی و غیره دارد، درست مانند لباس کاتاناهای کیوشین که فاقد لباس محافظ هستند.

علاوه بر ضربات چاقو و ضربات معمول این قهرمان کاتانا دستی، نوعی قابلیت نیز وجود دارد که توانایی هایش را تقویت می کند. بخشی از تریلر دارای یک کیوشین است که در هوا بریده می شود در حالی که رگه های سیاه پشت حملات آنها دنبال می شود. یک بخش کوتاه که یک کیوشین در یک حمله سامورایی را شکست می دهد، همچنین یک چرخ جادویی را نشان می دهد که در پشت کیوشین ظاهر می شود.

البته مشخص نیست که این توانایی ها چه کاری انجام می دهند یا چگونه در گیم پلی پیاده سازی می شوند، اما تاکنون Kioshin یک قهرمان بسیار خطرناک به نظر می رسد که باید در میدان نبرد حاضر شود.

اما به نظر میرسد هنگامی که دو بازیکن سعی می کنند با یک بازیکن متحد شوند، توانایی کیوشین که به وضوح در تریلر نشان داده شده است بسیار قابل اعتماد عمل می کند. کیوشین دارای توانایی است که به نظر می رسد با احاطه کردن نیزه های جادویی، دشمن را در مسیر خود متوقف می کند و به آنها اجازه می دهد قبل از شروع یک تیم دو نفره را بکشند. هنوز مشخص نیست که این توانایی باعث می شود تا چه مدت بازیکن دیگر بی حرکت شود.

بازی For Honor، قهرمان کیوشین در تاریخ 22 ژوئیه 2021 (۳۱ تیر) در همه سیستم عامل ها، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر برای تمام نسخه ها عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *