اخبار دنیای بازی

بازی Bloodhunt در سال 2021 برای PS5 عرضه می شود

بازی Bloodhunt یک بازی سوم شخص رایگان Battle Royale است، که در حال حاضر در دسترسی اولیه است.

داستان این بازی شما را به شهر قدیمی پراگ می برد، جایی که گروه های رقیب خون آشام با Second Inquisition در حال جنگ هستند. با توجه به هدف نابودی هر دو طرف توسط یک انجمن مخفی موسوم به Entity، شما باید از قدرتها، سلاح ها و قدرتهای فوق طبیعی خود برای تسلط بر شب استفاده کنید. با دایهارد همراه باشید.

بازی Bloodhunt دارای چندین قبیله است. هر یک از قبیله ها با دو آرکی تیپ خون آشام، که با مجموعه ای از توانایی ها و قدرت های منحصر به فرد خود ارائه شده اند، ارائه می شود.

مهارتهای پیمایش بی نظیر توسط همه به اشتراک گذاشته می شود و شما را قادر می سازد تا هر ساختمان را مقیاس بندی کنید، از جاذبه زمین جلوگیری کرده و از هر نقطه ای ضربه بزنید و جایی برای راهبردهای رزمی خلاقانه تر و سناریوهای نبرد منحصر به فرد ایجاد کنید.

Bloodhunt همچنین ویژگی های سفارشی سازی عمیقی را ارائه می دهد که به بازیکنان اجازه می دهد خون آشام های نهایی خود را ایجاد کنند. انواع زیادی از لباس، خالکوبی، پیرسینگ، جواهرات، مدل مو، آرایش، و موارد دیگر را در مدلهای متنوع مد و مد نشان وجود دارد.

بازی Bloodhunt در PS5 دارای هدف عملکرد 60 FPS است و از کنترلر بی سیم DualSense به طور کامل استفاده می شود. شما قادر خواهید بود تفاوت بین کالیبر سلاح ها را احساس کنید زیرا محرک های تطبیقی با مقاومت متفاوت در هر سلاح برنامه ریزی شده است.

در نهایت، باید ذکر کنیم که شهر قدیمی پراگ در بازی Bloodhunt بسیار دقیق است و دارای بافت های منحصر به فرد و مدلهای سه بعدی است. SSD پرسرعت در PS5 این امکان را برای ما فراهم می کند تا بتوانیم چشم انداز خود از یک شهر زیبا را برآورده کنیم.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodhunt قرار است اواخر امسال برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر شود. این بازی در حال حاضر در Steam دردسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *