مقاله

آیا لوازم جانبی پلی استیشن 4 با پلی استیشن 5 کار می کند؟

ما می دانیم که بسیاری از شما می پرسید که آیا لوازم جانبی کنونی استیشن 4 با پلی استیشن 5 کار می کند یا خیر. امروز خوشحال می شویم سوالات متداول مختصری را که به برخی از سوالات شما پاسخ می دهد، به اشتراک بگذاریم. با دایهارد همراه باشید.

آیا DualSense 4 با بازی های PS5 کار می کند؟

“ما معتقدیم که بازی های PS5 باید از قابلیت ها و ویژگی های جدیدی که به پلتفرم می آوریم، از جمله ویژگی های کنترلر بی سیم DualSense، استفاده کنند.

کنترلر DualShock 4 در بازی های PS5 پشتیبانی نمی شود. دارندگان پلی استیشن 5، برای انجام بازی های PS5 باید کنترلرهای اضافی بخرند. درست مانند نحوه عملکرد کنترل کننده های PS3 در PS4.

در همین حال، کنترلرهای شخص ثالث دارای مجوز رسمی PlayStation، با بازی های PS4 در PS5 کار خواهند کرد. با دایهارد همراه باشید.

بسیاری از کنترلرها و لوازم جانبی پلی استیشن 4، از جمله including racing، هدست ها و کنترلرهای حرکتی PlayStation Move، روی پلی استیشن 5 و بازی های طراحی شده برای کنسول نسل بعدی کار خواهند کرد.

اما کنترلر پلی استیشن 4، DualShock محدودیت مهمی در PS5 دارند گیم پد نسل فعلی سونی با بازی های PS5 سازگار نیست.

سونی بازی های پشتیبانی شده در هر دو کنسول را فهرست نکرده است. اما این شرکت تأیید می کند که تعدادی از بازی های PS5 با بازی های PS4 پشتیبانی می شود.

PlayStation Camera با PS5 برای بازی های پشتیبانی شده VR PS کار می کند. این دستگاه نیاز به یک آداپتور PlayStation Camera دارد که بدون هزینه اضافی در اختیار کاربران PS VR قرار می گیرد.

هدست های بی سیم Platinum و Gold و هدست های شخص ثالث که از طریق پورت USB یا جک صدا به یکدیگر متصل می شوند، بر روی PS5 کار می کنند.

کنترلرهای PlayStation Move با “بازی های PS VR پشتیبانی شده در PS5” کار می کنند.

دوربین پلی استیشن PS4 با PS5 سازگار است، اما به یک آداپتور “که بدون هیچ هزینه اضافی برای کاربران PS VR ارائه می شود” نیاز دارد. سونی یک دوربین جانبی جدید دارد که برای PS5 طراحی شده است و آن را دوربین HD می نامد.

PS5 همچنین دارای درایو Blu-ray 4K است و همچنان از دیسک ها پشتیبانی می کند. اما این بازی ها هنوز نیاز به نصب روی SSD داخلی دارند.

همچنین در DieHard بخوانید: تأثیر مثبت نصب SSD بر سرعت بازی های PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *