اخبار دنیای بازی

تریلر گیم پلی بازی Metal Gear Solid 3 با گرافیک آنریل انجین 5

تریلر-گیم-پلی-بازی-Metal-Gear-Solid-3-با-گرافیک-آنریل-انجین-5

توانایی استودیو Virtuous با گرافیک آنریل انجین 5 با اولین تریلر گیم پلی بازی Metal Gear Solid 3 کاملاً نمایش داده می شود. با دایهارد همراه باشید.

طرفداران Metal Gear Solid 3: Snake Eater مدت ها منتظر اخباری از کونامی در مورد بازسازی قبلی وعده داده شده بودند، بالاخره آن را دریافت کردند. ناشر اولین ویدیو را نشان داد که گیم پلی بازی را نشان می دهد.

این بازی در 24 می 2023 برای پلی استیشن 5 در جریان ارائه PlayStation سونی اینتراکتیو اینترتینمنت همراه با Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1 که شامل نسخه اصلی Snake Eater می باشد. تریلر جدید در جریان ارائه دیجیتالی Microsoft Xbox Partner Preview نمایش داده شد.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater داستان نسخه اصلی 2004 را حفظ می کند، داستان عملیات مار 31 سال قبل از وقایع متال گیر روایت می کند.

Metal Gear Solid 3 در حال حاضر در مرحله پیش آلفا قرار دارد و احتمالا یک یا دو سال طول می کشد تا طرفداران فرصت بازی آن را پیدا کنند.

کونامی تریلر جدیدی را برای بازسازی متال گیر سالید 3 با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی کرد که گیم پلی تکامل یافته را از طریق آنریل انجین 5 فاش می کند.

علی رغم عدم قطعیت‌ها در غیاب کارگردان اصلی هیدئو کوجیما، این پروژه از مشارکت عوامل سریال و استودیو Virtuous نویدبخش موفقیت بازسازی است.

هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی Metal Gear Solid 3 مشخص نشده است، و تاکید بر نیاز کونامی برای تکمیل بازسازی یک کلاسیک قدیمی است.

جدیدترین تریلر Metal Gear Solid 3 – که اکنون با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نامگذاری شده – ما را به سفری کوتاه و جذاب می برد و جلوه تازه بازی را به نمایش می گذارد. در این تریلر به طرفداران نگاهی اجمالی به گیم پلی واقعی می دهد. تمام ویژگی‌های بازی متال گیر کلاسیک وجود دارد: پیمایش مخفیانه از میان باتلاق‌ها، بالا رفتن ماهرانه از صخره‌ها، و هیجان غیرقابل انکار. چیزی که این تجسم را خاص تر می کند، توسعه آن با استفاده از موتور پیشرفته آنریل انجین 5 می باشد.

این ویدیو از نسخه بسیار اولیه پیش آلفا می آید و بازی از لحاظ گرافیکی  بسیار خوب به نظر می رسد.

به خصوص جزئیاتی مانند قطره هایی که بلافاصله پس از بیرون آمدن شخصیت از آب از روی لباس می چکد یا کثیفی روی بدن فرد مشخص است.

همینطور حرکت در آب نیز بسیار خوب به نظر می رسند. مدل های دقیق حیوانات که با دقت زیاد ساخته شده است.

وقتی Metal Gear Solid 3 وارد صحنه شد، در ابتدا یک پدیده پلی‌استیشن 2 بود. در تیزر Snake وجود دارد که به طرز ماهرانه‌ای از نگهبانان فرار می‌کند، دشمنان را با از بین برده و در مناطق مختلف حرکت می‌کند. برای کسانی که نسخه اصلی را به یاد می آورند، تصویر به روز شده تنظیمات کلاسیک Snake Eater – مانند پل نمادین، ساختمانی که اولین نمایش Ocelot را نشان می دهد. جلوه‌های بصری، با موجوداتی از موش‌ها و مارها گرفته تا کرکس‌ها که هر کدام در واقع‌گرایی کامل متحرک هستند، همه‌جانبه هستند.

تریلر کونامی هر چند کوتاه است اما لحظات اصلی بازی اصلی را به تصویر می کشد. ماموریت Virtuous، سفر در سراسر پل منطقه Dremuchij که به Rassvet منتهی می شود، و محیط زیرزمینی برای مبارزه با The Pain همه در آنجا وجود دارند.

متال گیر بدون نویسنده اصلی خود شکست می خورد. توجه کوجیما به جزئیات و ایده های دنیای ماورایی باعث شد تا این فرنچایز حتی از The Elder Scrolls و Battlefield فروش بیشتری داشته باشد.

اگر تسلی بخش باشد، اعضای کلیدی که قبلاً در این مجموعه مشارکت داشتند، در هیئت مدیره هستند و با همکاری نزدیک با Virtuous Studios کار می کنند. هنوز مشخص نیست که آیا کونامی می‌تواند به این بازسازی آنطور که شایسته است توجه کند یا خیر، اما شواهد تا کنون اطمینان‌بخش می باشد.

تغییرات در قابلیت حرکتی بهبود یافته Naked Snake در تریلر نمایش داده شده است. طرفداران چشم های Ocelot متوجه خواهند شد که برخلاف نسخه اصلی، Snake اکنون می تواند در حالت خمیده حرکت کند. این مکانیک کنترل دقیق تجربه گیم پلی را بهبود می بخشد.

Metal Gear Solid 3 در اولین بازی خود که در سال 2004 به دلیل گیم پلی پیشگامانه، باس فایت های پیچیده و داستانی دهه 1960 قرار داشت مورد استقبال قرار گرفت. ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، مانند اجزای استتار و معرفی مکانیک‌های رزمی نزدیک، مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت.

محیط های Tselinoyarsk، همراه با اجرای دقیق و دقیق Naked Snake، قدرت کامل Unreal Engine 5 را به نمایش می گذارد.

رونمایی مجدد Metal Gear Solid 3 به سرعت جامعه Never Be Game Over را تحت تاثیر قرار داده است. چه در حال بازدید مجدد از یک کلاسیک محبوب باشید و چه برای اولین بار به دنیای Metal Gear می پردازید، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نوید سفری فراموش نشدنی را می دهد و روایتی جذاب را با جلوه های بصری و مکانیک پیشرفته ترکیب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *