اخبار دنیای بازی

به‌روزرسانی جدید PS5 سونی شامل Dolby Atmos و امکان بی صدا کردن بوق

به‌روزرسانی-جدید-Dolby-Atmos-دایهارد

پشتیبانی از Dolby Atmos؛ اکنون می توانید صدای بوق PS5 را خاموش کنید و از یک کنترلر دوم برای کمک به دوستان یا خانواده در بازی ها استفاده کنید. با دایهارد همراه باشید.

با گذشت بیش از یک ماه از آزمایش اولیه بتا، غول فناوری سونی به‌روزرسانی جدیدی را برای PS5 منتشر کرد. این به‌روزرسانی Dolby Atmos را اضافه می‌کند، به شما امکان می‌دهد صدای بوت‌آپ مزاحم را بی‌صدا کنید، و همچنین از متصل کردن یک کنترلر دوم به عنوان کمکی پشتیبانی می‌کند تا به دوستان یا خانواده کمک کنید تا یک بازی را تکمیل کنند. این به‌روزرسانی همچنین از حافظه‌های SSD با ظرفیت بزرگ‌تر M.2 با ظرفیت‌های تا 8 ترابایت پشتیبانی می‌کند.

این شرکت گفت که همچنین در حال گسترش سازگاری PS Remote Play است تا دستگاه‌های اندرویدی بیشتری را شامل شود. همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی برخی از پیشرفت ها در برنامه PS در هفته های آینده است.

سونی برنامه PS Remote Play را به Chromecast Google با Google TV (4K) گسترش می‌دهد و این امکان را می‌دهد که بازی‌ها را از PS5 یا PS4 به دستگاه‌های Android TV OS 12 پخش کنید.

پشتیبانی از Dolby Atmos در قالب اجرای صوتی سه بعدی سونی (Tempest 3D AudioTech) ارائه می شود. با دستگاه‌های Dolby Atmos مثل نوارهای صوتی، تلویزیون‌ها یا سیستم‌های سینمای خانگی سازگار است. برنامه های رسانه ای مانند Netflix نیز می توانند به زودی برنامه های خود را در PS5 به روز کنند تا از صدای Dolby Atmos پشتیبانی کنند.

اگر می خواهید صدای بوق PS5 را تنظیم کنید، اکنون گزینه ای برای آن نیز وجود دارد.

یکی از مفیدترین موارد اضافه شده، امکان استفاده از دومین کنترلر DualSense برای کمک است. Hideaki Nishino، معاون ارشد تجربه پلتفرم در Sony Interactive Entertainment توضیح می دهد: «اکنون می توانید یک کنترلر دوم را به یک حساب به عنوان کنترلر کمکی اختصاص دهید و از دو کنترلر برای کار با کنسول PS5 خود طوری استفاده کنید که گویی از یک کنترلر استفاده می کنید. “این ویژگی راه جدیدی را برای شما معرفی می کند تا از بازی ها به طور مشترک با دیگران لذت ببرید یا به یک دوست یا کودک کمک کنید تا در بخش چالش برانگیز یک بازی حرکت کند.”

سونی همچنین پشتیبانی از حافظه SSD قابل ارتقا M.2 خود را تا حد 8 ترابایت در درایوها بهبود می بخشد.

تعدادی بهبود رابط کاربری با آخرین به روز رسانی نرم افزار PS5 اضافه می شود. اکنون می توانید بازخورد لمسی را از یک کنترلر DualSense در حین حرکت در رابط کاربری PS5 فعال کنید. انتقال فوکوس از یک بخش به بخش دیگر، با فعال کردن این گزینه، در کنار بازخورد لمسی برای زمانی که به انتهای بخش قابل پیمایش می‌رسید، لمسی را فعال می‌کند.

آپدیت جدید PS5 شامل Dolby Atmos است و به کاربران امکان می دهد صدای بوق راه اندازی را خاموش کنند. کاربران اکنون می توانند از یک کنترلر دوم استفاده کنند و دسترسی را بهبود بخشند. همچنین پشتیبانی از حافظه‌های SSD M. 2 با ظرفیت بزرگ‌تر در دسترس است که ظرفیت آن تا 8 ترابایت افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *