مقاله

داستان بازی Rainbow Six Extraction | دایهارد

داستان بازی Rainbow Six Extraction

بازی رینبو سیکس اکسترکشن که به اسم رینبوسیکس کوارانتین هم نیز شناخته می‌شود، یک بازی تیراندازی تاکتیکی است که توسط یوبیسافت مونترال ساخته شده است. داستان بازی Rainbow Six Extraction بر اساس اسپین اف از بازی رینبو سیکس سیج است، اکسترکشن یک بازی ویدئویی گروهی که در آن بازیکنان در دو حالت دفاع و حمله بصورت تیمی با دشمنانی به نام آرچینز مبارزه کنند. با دایهارد همراه باشید.

گیم پلی بازی Rainbow Six Extraction

رینبو سیکس اکسترکشن یک بازی چند نفره گروهی است که در آن هر تیم حداقل تا ۳ نفر را پشتیبانی میکند. در داستان بازی Rainbow Six Extraction، اپراتورها باید به یک مکان آلوده به بیگانگان بروند و عملیات را اجرا کنند. گروه مهاجم از سه نفر تشکیل میشود، از بین ۱۲ حالت یک حالت بصورت رندوم انتخاب می‌شود و آنها در یک نقشه باید آن هدف را عملی کنید.

بازی Rainbow Six Extraction همچنین دارای محتوای زیادی و قابلیت شخصی سازی خواهد بود. جدا از ترکیب گجت های قدیمی و جدید، مجموعه کاملی از سلاح ها وجود خواهد داشت که می توانید در ماموریت های تاکتیکی خود از آنها استفاده کنید. این بازی دارای 13 ماموریت با ریسک بالا است که در ترکیبی از 12 نقشه همیشه در حال تکامل بازی می شود. 13 الگوی دشمن وجود خواهد داشت که عادات و توانایی های متفاوتی خواهند داشت. در مجموع، بازی دارای محتوای زیادی است که می تواند هر اجرا را منحصر به فرد کند. یوبیسافت قول داده است که بازی دارای “بازپخش بی پایان” خواهد بود. با این حال، ما هنوز آماده ایم که Ubisoft آن را برای R6 Extraction امتحان کند.

از نظر گیم پلی، ما می توانیم از حالت 2018 از Siege – Outbreak نشانگرهای زیادی بگیریم. گیم پلی ای که در E3 فاش شد، تأیید می کند که Extraction اساساً یک نسخه ارتقا یافته از آن حالت بازی است.

این واقعیت که Extraction در اطراف موتور Siege قرار دارد به این معنی است که این موتور دارای همان گزینه‌های تاکتیکی و اسلحه فشرده است، با بارهای تخریب پذیری و گزینه‌های موجود در محیط.

داستان بازی Rainbow Six Extraction

یوبیسافت می‌گوید که این بازی دارای دشمن های مختلف خواهد بود، از Sowers مثل Peon گرفته تا Apex. هر الگوی دشمن رفتارها و حملات متفاوتی در الگوها خواهد داشت، که باعث می شود تیم شما در پرواز خود را تطبیق دهد. مهارت تاکتیکی شما در هنگام رویارویی با ترکیب های مختلف از دشمنان مورد آزمایش قرار می گیرد.

Sowers تله‌هایی می‌گذارند که می‌توانند شما را ببندند و کور کنند، و شما را وادار می‌کنند تا جایی که می‌روید را دوباره بررسی کنید. در داستان بازی Rainbow Six Extraction، شکنجه‌گران پرتابه‌های بی‌شماری را به سمت تیم شما پرتاب می‌کنند و می‌توانند به داخل و خارج از Sprawl تغییر شکل دهند تا ناآگاهانه به شما حمله کنند. لورکرز دیگر باستانی ها را شیفته خود می کند و خود و دیگران را نامرئی می کند. بادکنک ها پس از مرگ منفجر می شوند و آسیب سمی به انسان وارد می کنند – بنابراین گاهی اوقات آنها دسته دسته می آیند و از نزدیک به شما حمله می کنند و شما را جرأت می کنند که شلیک کنید. در نهایت، Apex ارتش بزرگی از Archæan را کنترل می کند و به شما نشان می دهد که رئیس واقعی منطقه کیست.

سرانجام، پروتئان ها هستند. آنها فقط در Singularity ظاهر می شوند، جایی که شما با خطرناک ترین دشمنان روبرو خواهید شد. Proteans تغییر شکل می دهد و مانند سایر اپراتورهای REACT ظاهر می شود و مجموعه مهارت ها و ابزارهای خود را به همراه دارد. آنها چالش نهایی در بازی هستند، حتی خطرناک تر از Apex.

بازیکنانی که هر دو بازی Rainbow Six Siege و Rainbow Six Extraction را بازی می کنند، بلافاصله دسترسی به تمام هجده اپراتور در Siege را باز می کنند و بسته های تزئینی United Front را در هر دو بازی دریافت می کنند. با پیش سفارش، بسته Orbital Decay با آیتم‌های انحصاری Epic، از جمله یونیفرم Orion برای Finka و Lion، پوسته اسلحه تبخیر شده جهانی، و Crashlander در اختیار شما قرار می‌گیرد.

حالت های بازی: حالت تک نفره، 3 نفره، DPS

Rainbow Six Extraction هم حالت چندنفره co-op و هم حالت تک نفره خواهد داشت. بازی مشترک سه نفره کاملاً متقابل فعال خواهد بود و به همه بازیکنان از همه پلتفرم‌ها اجازه می‌دهد با هم بازی کنند. هر ماموریت شامل سه نقشه خواهد بود. در پایان هر ماموریت، بازیکنان این انتخاب را دارند که ادامه یا درخواست EVAC را داشته باشند. ادامه دادن منجر به برخوردهای سخت تر، و همچنین پاداش های بیشتر می شود. با این حال، اگر بعداً بمیرید، به راحتی می توانید پیشرفت خود را از دست بدهید، بنابراین در تصمیم گیری خود محتاط باشید. ممکن است در نهایت به تکینگی برسید و از آنجا همه جهنم شکسته شود.

بازی-Rainbow-Six-Extraction

چند نفره، تیم Rainbow Six Extraction در یک اتاق زرد.

Rainbow Six Extraction به گونه ای ساخته شده است که یک تجربه مشترک باشد، بنابراین همکاری با دوستان کاملاً راه اصلی بازی است. شما می‌توانید تا سه تیم، از جمله خودتان، داشته باشید، اما به نظر می‌رسد که می‌توانید تنها با دو نفر یا حتی انفرادی وارد تیم شوید. نحوه انطباق بازی با تعداد بازیکنان هنوز به اشتراک گذاشته نشده است، اما ورود با یک تیم کامل از اپراتورها به وضوح راه ایده آل برای بازی است.

یکی دیگر از خبرهای جالب در مورد چند نفره، اعلام این بود که Rainbow Six Extraction به طور کامل برای هر پلتفرم قابلیت cross-play را دارد. این بدان معناست که بازیکنان ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی می‌توانند همگی با هم متحد شوند تا آرکئن‌ها را در روز اول انتشار با هم نابود کنند.

DLC

هنوز چیزی برای گزارش از نظر محتوای پس از عرضه برای Rainbow Six Extraction وجود ندارد، اما اگر مدلی که Siege با آن موفقیت زیادی کسب کرده است، نشانه ای باشد، احتمالاً نوعی سیزن پس وجود خواهد داشت. ما قبلاً به لطف نسخه‌های مختلف بازی (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهیم) برخی از لوازم آرایشی را می‌شناسیم، بنابراین مطمئناً راهی برای خرید چیزهایی مانند پوسته‌ها و جذابیت‌ها وجود خواهد داشت.

در مورد نقشه های جدید، امیدواریم که آنها برنامه ای برای انتشار نقشه های جدید در آینده داشته باشند تا پایگاه بازیکنان را علاقه مند نگه دارد. برخلاف نقشه‌های PVP، سطوح PVE کمی سریع‌تر کهنه می‌شوند.

داستان بازی Rainbow Six Extraction، در سال 2018، Rainbow Six Siege حالتی با زمان محدود به نام Outbreak دریافت کرد که در آن بازیکنان در تیم‌های آتشین سه نفره اهداف سرگرم کننده‌ای را در محیطی که توسط یک ویروس زامبی بیگانه به پایان می‌رسد، به دست می‌آورند. بسیار سرگرم کننده بود و از چنان موفقیتی برخوردار شد که یک بازی مستقل اعلام شد. اکنون، چند سال بعد، ما هنوز منتظر آن هستیم.

تریلر Rainbow Six Extraction

Rainbow Six Quarantine (که در آن زمان نامیده می شد) اولین بار در سال 2019 در E3، پس از رویداد Outbreak در Siege در سال 2018، با وعده انتشار در اوایل سال 2020 رونمایی شد.

پس از اینکه یوبیسافت بازی را به طور گسترده در طول E3 2021 به نمایش گذاشت، تاریخ انتشار جدیدی دریافت کردیم – 16 سپتامبر 2021، اما حتی آن یکی هم خیلی دوام نیاورد.

مشاهده تریلر بازی Rainbow Six Extraction

این بازی در حال حاضر قرار است در ژانویه 2022 منتشر شود، با آخرین تاخیر که به تیم زمان بیشتری برای اصلاح آن و اطمینان از آماده بودن آن می دهد.

عنوان و داستان بازی Rainbow Six Extraction

Extraction یک عنوان اصلی Rainbow Six است که به عنوان دنباله Rainbow Six Siege عمل می کند.

Rainbow Six Siege مستقیماً با Extraction مرتبط خواهد بود و بسیاری از اپراتورهای R6 Siege به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در R6 Extraction بازخواهند گشت. اپراتورها بخشی از REACT – Rainbow Exogenus Analysis & Containment Team – در بازی-Rainbow-Six-Extraction، یک سازمان بسیار تخصصی و مجهز برای رویارویی با دشمنان بازی – Archæan بیگانه هستند. در حالی که R6 Siege عمدتاً از نظر داستان درون بازی سبک بوده است، Extraction داستان عمیق تری خواهد داشت و توضیح می دهد که چه اتفاقی افتاده و چرا ما در این موقعیت قرار گرفته ایم.

افشای اطلاعات متعدد در اوایل سال 2021 نشان داد که این بازی که در آن نقطه قرنطینه نامیده می شد، به دلایلی که چندان پیچیده نیستند، قرار بود نام خود را تغییر دهند.

دنیا در سال گذشته تغییرات زیادی کرده است، و مفاهیمی مانند شیوع بیماری و قرنطینه برای بسیاری از مردم بسیار نزدیک‌تر شده است، بنابراین معقول است که یوبیسافت بخواهد از هر نوع سود نقدی بدی به نظر برسد. همه گیری جهانی که به بسیاری آسیب رسانده است.

اکنون می دانیم که به لطف ویدیوی اعلام شده در بالا، Extraction نام دارد، بنابراین می توانیم به خود بازی و نه عنوان آن تمرکز کنیم.

پلتفرم های Rainbow Six Extraction

استخراج زمانی اعلام شد که کنسول‌های نسل بعدی فقط شایعه بودند، نه نسخه‌های فیزیکی که مردم در خانه‌های خود دارند، و به این ترتیب به سمت رایانه‌های شخصی، PS4 و Xbox One پیش رفت.

بدیهی است که اکنون احتمالاً اطلاعات قدیمی هستند و می دانیم که این بازی برای PS5 و Xbox Series X/S نیز منتشر خواهد شد – همانطور که در این مرحله انتظار دارید، یک عنوان بین نسلی است. با توجه به پشتیبانی یوبی سافت از پلتفرم استریم، ما همچنین می دانیم که این پلتفرم به Google Stadia نیز خواهد آمد.

داستان بازی Rainbow Six Extraction

داستان بازی Rainbow Six Extraction، در Air Locks نقش اتاق‌های امن Left 4 Dead را در بین مناطق بر عهده می‌گیرد، و هر بازیکنی که در زمان مهر و موم قفل هوا باقی می‌ماند، باید از درختان لزج باستانی در مناطق بعدی نجات پیدا کند، که ظاهراً یک چالش سخت است.

باز هم می‌توانیم بهترین پیش‌بینی خود را در مورد گیم‌پلی بازی بر اساس تریلر سینمایی و آنچه که سازندگان درباره بازی گفته‌اند، انجام دهیم. چیزی که ما مطمئناً می دانیم این است که این یک تجربه کاملاً PVE خواهد بود، به این معنی که تقسیم یا تلاشی برای مهاجرت جمعیت چند نفره به دور Siege نخواهد داشت. با این حال، به نظر می رسد که همه چیزهای دیگر در مورد بازی بر اساس پایه ای ساخته شده است که Siege ارائه کرده است.

شما و دو کاربر دیگر، حداقل در زمان راه اندازی، یکی از 18 اپراتور را انتخاب می کنید که همگی با مهارت ها و ابزارهای خاص خود ارائه می شوند. بسیاری از این اپراتورها از Rainbow Six Siege مانند Pulse، Doc، Sledge، Alibi، Finka، Hibana، Ela و Lion دوباره استفاده می شوند. ممکن است اپراتورهای بازگشتی بیشتری وجود داشته باشد، اما اینها همانهایی هستند که یوبی سافت تاکنون تایید کرده است. بین چهار منطقه، می دانیم که 12 نقشه برای ورود شما وجود دارد. حداقل یک نوع ماموریت بر نجات اپراتورهای MIA تمرکز دارد، مانند هیبانا در تریلر سینمایی. با انجام این ماموریت و البته زنده بیرون بردن مامور MIA، قفل آنها را به عنوان یک شخصیت قابل بازی باز خواهید کرد.

بر اساس تریلر، تاکتیک‌ها، ابزارها و مکانیک‌های آشنای Siege را می‌بینیم. پهپادها و همچنین گزینه‌های نفوذی بازگشته‌اند، اما ظاهراً، هر اپراتور توانایی‌ها و ارتقاء ابزارهای جدیدی را که مخصوص Extraction هستند و برای مقابله با تهدید آرکئن ساخته شده‌اند را باز می‌کند. یکی از این موارد که نگاهی به آن داشتیم React Light بود که به نقاط ضعف دشمن در محیط، به‌علاوه مین‌ها، حسگرها و موانع خاص اشاره می‌کرد.

وقتی صحبت از آرکئن ها شد، نگاهی به انواع مختلف دشمنانی که با آنها سر و کار خواهیم داشت، انداختیم. Grunts های اصلی ازدحام، Rooters که شما را درگیر می کنند و شما را آسیب پذیر می کنند، و Lurkers هستند که دیگر آرکئن ها را نامرئی می کنند. به نظر می رسد یکی از دشمنان به نام اسپایکر در محدوده خود باقی می ماند و میخ های مرگبار را به سمت بازیکن شلیک می کند. یک نوع بومر به نام Breacher وجود داشت که سعی می کند قبل از انفجار سیل ترکش از نزدیک نزدیک شود. Tormentor، نوع غوغا با تیغه، و Apex قدرتمند وجود دارد.

ماموریت های بازی Rainbow Six Extraction

هر ماموریت در یک ساختار سه دور کار می کند، اما این میزان اطلاعات ما است. ما نمی دانیم که آیا این بدان معنی است که شما بین سه منطقه مختلف حرکت خواهید کرد، مانند یکی از بازی های Left 4 Dead یا اینکه در همان منطقه می مانید اما فقط اهداف متفاوتی دارید. برای پر کردن مهمات و تدارکات، در بین دورها وارد مناطق امن می‌شوید، و اگر شما و تیمتان نسبت به دور بعدی مطمئن نباشید، فرصتی برای وثیقه وجود دارد. هر دور سوم یک رئیس دارد، بنابراین داشتن یک اوت می تواند مفید باشد.

دلیل اینکه ممکن است بخواهید در حالی که می توانید استخراج کنید این است که مردن در Rainbow Six Extraction به معنای از دست دادن همه چیزهایی است که تا آن مرحله جمع آوری کرده اید. ما می‌دانیم که در طول ماموریت‌ها اطلاعات جمع‌آوری می‌کنید، اما این که دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد یا چه چیز دیگری را می‌توانید از دست بدهید، هنوز یک راز است. نه تنها این، بلکه زمانی که اپراتور شما در طول مسابقه کشته شود، تبدیل به MIA می شود. این بدان معناست که قبل از اینکه بتوانید دوباره به عنوان آن اپراتور بازی کنید، باید مأموریتی را برای استخراج آنها انجام دهید.

در این مقاله داستان بازی Rainbow Six Extraction و گیم پلی بازی و حالت های بازی را گفتیم. این بازی، یک بازی چند نفره گروهی است و حالت تک نفره هم خواهد داشت. تاریخ انتشار در ژانویه 2022 است و بر روی پلتفرم های PS4 و Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *