وبلاگ

آخرین به روزرسانی های PS5

ذخیره‌سازی مجدد PS5: در اینجا آخرین به‌روزرسانی‌های موجودی PS5 و نحوه پیدا کردن آن ارائه شده است. با دایهارد همراه باشید.

به دنبال خرید PS5 هستید؟ خوب، میلیون ها نفر دیگر نیز همینطور هستند. این کمکی نمی کند که سطح سهام واقعاً محدود بماند، حتی نزدیک به یک سال پس از عرضه آن. هر بار که یک خرده‌فروش سهام را برای فروش قرار می‌دهد، به سرعت فروخته می‌شود. طولانی ترین زمانی که ما در Android Central شاهد ماندن PS5 در انبار بوده ایم بین 15 تا 20 دقیقه است (البته اغلب فقط چند دقیقه). این نیز در زمان های تصادفی است، بنابراین یافتن PS5 یک کار واقعا چالش برانگیز است. سونی هشدار داده است که یافتن سهام در طول سال و تا سال 2022 دشوار خواهد بود، اما خرده فروشان قول می دهند که موارد بیشتری در راه است و سونی تراشه های نیمه هادی اضافی را برای ساخت آنها تضمین کرده است.

در بررسی PS5 خود، سیستم را یک شگفتی فنی با یک کنترلر پیشگامانه نامیدیم. و پس از گذراندن چند ماه با PS5، بازگشت به PS4 تقریبا غیرممکن است. همه چیز در مورد PS5 بهتر است، از بازی ها گرفته تا بازخورد لمسی DualSense. بنابراین هر زمان که فرصت پیدا کردید، می خواهید آن را خودتان تجربه کنید.

خرده فروشان کی سهام جدید PS5 را عرضه می کنند؟

به‌روزرسانی PS5، در 15 نوامبر 2021: انتظار می‌رود Best Buy در 15 نوامبر سهام PS5 برای اعضای Totaltech داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که سونی صف PlayStation Direct خود را امروز آماده کند.

وقتی صحبت از اخطار قبلی برای ذخیره مجدد PS5 می شود، فروشگاه ها قابل اعتماد نیستند. برخی ممکن است آن صبح یا شب قبل را اعلام کنند، در حالی که برخی دیگر آنها را بدون هیاهو رها می کنند. به احتمال زیاد، خرده‌فروشان در ماه‌های آینده دارای سهام بیشتری خواهند بود، بنابراین احتمالاً چندین شانس برای خرید PS5 خواهید داشت. موجودی می‌تواند بین خرده‌فروش‌ها متفاوت باشد، برخی فقط سفارش‌های آنلاین را ارائه می‌دهند و برخی دیگر تحویل در فروشگاه را ارائه می‌دهند.

بخشی از دلیل کمیاب بودن سهام (به غیر از تقاضای زیاد) همه‌گیری مداوم و کمبود تراشه جهانی است که در ساخت PS5 مؤثر است. مشخص نیست که کمبود تراشه های نیمه هادی چه زمانی کاهش می یابد، اما دولت بایدن به دنبال این است که اطمینان حاصل کند که چنین چیزی دیگر تکرار نمی شود زیرا صنعت فناوری را درگیر می کند.

هیروکی توتوکی، مدیر مالی سونی، طی یک تماس اخیر درآمدی در آگوست 2021، اشاره کرد که این شرکت تراشه‌های کافی برای دستیابی به اهداف فروش خود را تا 31 مارس 2022 تضمین کرده است. این شرکت باید تا آن زمان نزدیک به 15 میلیون واحد PS5 ارسال کند.

تاریخچه سهام PS5

برای کمک به تجزیه هر گونه الگوی موجود در انبارها، ما زمان موجود بودن PS5 در فروشگاه‌های مختلف در گذشته را پیگیری می‌کنیم. گاهی اوقات فروشگاه‌ها فقط بسته‌های PS5 را می‌فرستند، که گران‌تر از خود کنسول هستند، اما بسیار کندتر فروخته می‌شوند. اگر پول دارید و شانس خرید فقط کنسول را پیدا نکرده اید، ارزش خرید یک بسته نرم افزاری را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *