اخبار دنیای بازی

انتشار تریلر بازی Life is Strange: True Colors Wavelengths

در بازی Life is Strange: True Colors Wavelengths ما در نقش الکس بازی می کنیم، شخصیتی که می تواند احساسات مردم را در شهر کوچک کلرادو در هاون اسپرینگز حس کند و دستکاری کند. مانند بازی های قبلی، بسیار متمرکز بر روایت و پر از شخصیت های مختلف است. با دایهارد همراه باشید.

استف شخصیتی است که در هاون اسپرینگز زندگی می کند و به عنوان دی جی رادیویی محلی در یک فروشگاه ضبط موسیقی کار می کند. او در ابتدا در Life is Strange: Before the Storm، مجموعه بازی، کرکتر اصلی معرفی شد. Wavelengths به تنهایی به عنوان داستانی تبدیل شد که در طرح اصلی True Colors عمل می کند. استف به Haven Springs آمده است تا سمت DJ را بگیرد، و تریلر زیر نشان می دهد که چرا او تصمیم گرفته است زندگی قبلی خود را ترک کند تا به شهر دیگری برود، در حالی که سعی می کند به تماس گیرندگان در مشکلات خود کمک کند.

بازی Life is Strange: True Colors در 10 سپتامبر (10 شهریور) برای PlayStation 5 ،PlayStation 4 ،Xbox Series X/S ،Xbox One ،PC و Stadia منتشر می شود. همچنین قرار است برای نینتندو سوییچ عرضه شود، اما در اواخر سال به زمان نامعلومی به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *