اخبار دنیای بازی

تریلر بازی Assassin’s Creed Valhalla با محوریت نسخه مونث ایور منتشر شد

Assassin’s Creed Valhalla

حدود سه ماه از زمان معرفی رسمی جدیدترین نسخه سری Assassin’s Creed توسط استودیوی یوبیسافت (Ubisoft) می‌گذرد. اثری که این بار قرار است وقایع دوران وایکینگ‌ها را برای طرفداران خود روایت کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است برای هر دو نسل هشتم و نهم کنسول‌های خانگی روانه بازار شود. اگرچه هنوز زمان زیادی تا عرضه رسمی بازی باقی مانده است، اما استودیوی یوبیسافت، خالق بازی، تا این لحظه اطلاعات نسبتا زیادی از این نسخه را در اختیار عموم قرار داده است. همچون نسخه قبلی این مجموعه در والهالا نیز می‌توانید بنا به سلیقه خود بین دو شخصیت مذکر و مونث بازی به‌نام ایور (Eivor) انتخاب کرده و با آن بازی را تجربه کنید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تیم سازنده تریلر معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla را برای بار دوم منتشر کرد؛ اما این بار با یک تفاوت جزیی، آن هم تمرکز روی شخصیت مونث بازی. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی بازی والهالا دعوت می‌کنم تا درکنار یادآوری تریلر معرفی بازی، با حال‌وهوای شخصیت مونث آن نیز بیشتر آشنا شوید.

blob:https://www.aparat.com/243cbb38-d34d-47e5-8f3e-9803e91e0a74

 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا روانه بازار شود.

باتوجه به نمایش‌های بازی و اطلاعاتی که در دسترس است، به‌نظر شما Assassin’s Creed Valhalla به‌خوبی می‌تواند دوران وایکینگ‌ها را نشان داده و به یکی از موفق‌ترین نسخه‌های این سری تبدیل شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌ای خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *