اخبار دنیای بازی

ساخت بازی The Witcher 3 بر اساس سریال نتفلیکس ویچر

ورژن نسل نهم بازی The Witcher 3 با بهتر شدن جوانب بصری، DLC جدیدی به آن اضافه می شود که بر اساس سریال نتفلیکس ویچر ساخته شده است. با دای هارد همراه باشید.

براساس گفته “CD Projekt Red”، دی ال سی های جدید رایگان در تولید کنسول‌های نسل بعد نخواهند بود. برای کاربران PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.

و همچنین استودیوی CD Projekt Red تأیید کرد که آپدیت نسل بعدی The Witcher 3 همچنان در حال توسعه است و در سال جاری منتشر خواهد شد. با DieHard همراه باشید. البته جزئیات دقیقی از DLC جدید رایگان مشخص نشده، اما این محتوا برگرفته از سریال Witcher در بازی می باشد. طبق گفته ی سی دی پراجکت رد که یکی از این محتویات، کاراکتر یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ به صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است.

حساب کاربری توییتر Witcher اعلام کرد با عرضه نسخه جدید The Witcher 3 هنوز مشخص نشده که آیا کاربران نسخه نسل هشتم هم می توانند به این بسته الحاقی دسترسی پیدا کنند یا نه.

تا پایان امسال ساخت بازی The Witcher 3 بر اساس سریال نتفلیکس ویچر تمام میشود و منتشر می شود. دارندگان فعلی بازی، به صورت رایگان بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس اس و رایانه های شخصی نیز به آن دسترسی خواهند داشت. تاریخ دقیقی برای عرضه آپدیت جدید هنوز مشخص نیست. همچنین CD Projekt Red می گوید به زودی اطلاعات بیشتری در مورد به روزرسانی های جدید Witcher 3 ارائه می شود. با انتشار پوستر رسمی این آپدیت شاهد تغییراتی در ظاهر گرالت نسبت به گرالت نسل هشتم هستیم.

در کنار همه این ها، عرضه فصل دوم سریال ویچر در تاریخ (26 آذر) امسال از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *