وبلاگ

مشکل باتری ساعت داخلی PS4 توسط سونی برطرف شد

ظاهراً مشکل باتری ساعت داخلی PS4 توسط سونی برطرف شد، سونی با بروزرسانی سیستم عامل 9.00 مشکل را برطرف کرده است.

مشکل باتری ساعت داخلی PS4 توسط سونی برطرف شده است. دیگر نگران خطای CE-30391-6 نباشید.

اگر اطلاعی از این موضوع ندارید، در اوایل امسال حدود پنج ماه پیش، گزارش شد که باتری ساعت داخلی کنسول PS4 پس از یک دوره زمانی مشخص، ناگهان از بین می رود. به این معنا که نمیشد دسترسی طولانی تر به بازی ها داشت.

هنگامی که باتری CMOS داخلی پلی استیشن 4 از بین می رود، کاربر حتی نمی تواند بازی های فیزیکی نیز آفلاین بازی کند. خرابی باتری CMOS داخلی سیستم می تواند باعث شود کاربران نتوانند بازی ها را به صورت آفلاین انجام دهند.

این یک مشکل بسیار بزرگ است، زیرا بازیکنان PS4 نمی توانند امیدوار باشند که یک بازی را بدون کارکرد باتری CMOS داخلی و پیگیری تاریخ و زمان شروع کنند. مگر اینکه PS4 برای همگام سازی تاریخ و زمان به طور دائم به شبکه PlayStation متصل باشد.

اما چه اتفاقی می افتد وقتی سونی به ناچار تصمیم می گیرد عملکردهای فروشگاه PlayStation و PSN را برای PS4 ببندد؟ این بدان معناست که کنسول های PS4 موجود بدون باتری CMS عملکردی قادر به شروع هیچ بازی نیستند. به هر حال بیش از 100 میلیون کنسول PS4 در جهان وجود دارد. کانال یوتیوب گزارشاتی ارائه کرده، مبنی بر اینکه آخرین بروزرسانی سیستم عامل 9.00 برای PS4 در واقع این مشکل را برطرف کرده است.

مشخص شد که پلی استیشن این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است و به کاربران PS4 بدون باتری CMOS داخلی و اتصال PSN اجازه می دهد بازی های دیجیتالی و دیسک را راه اندازی و اجرا کنند. این یک خبر فوق العاده برای همه دارندگان PS4 است.

اتصال دسته PS4 به اندروید | دایهارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *