مطالب آموزشی

کپی خور کردن PS4 JAILBREAK 9.00 | دایهارد

آموزش آخرین روش های کپی خور کردن ps4، پس از ماه ها انتظار کپی خور کردن PS4 JAILBREAK 9.00 منتشر شد و نکته مهم آن پایداری بالای این اکسپلویت است. در این مقاله کپی خور کردن PS4 JAILBREAK 9.00 با استفاده از اکسپلویت آموزش می دهیم.

*توجه: فریمور 9.00 آخرین فریمور هک شده است و بالاتر این فریم قابل کپی خور شدن نیست. اگر فریمور دستگاه شما 9.00 یا پایین تر از آن می باشد، دستگاه شما قابلیت کپی خور شدن را دارد.

*توجه: ابتدا گزینه های آپدیت خودکار را غیر فعال کنید و به PSN نباید متصل شوید. ممکن است پس از اتصال اینترنت فریمور کنسول به ورژن جدید آپدیت شود و امکان جیلبریک کردن کنسول وجود نخواهد داشت.

*توجه: بعد از کپی خور شدن کنسول امکان اجرای بازی های اکانتی و اورجینال وجود ندارد. برای حذف فرایند جیلبریک کافیه فقط کنسول را آپدیت کنید تا فریمور آن اورجینال شود.

*توجه: برای کپی خور کردن PS4 JAILBREAK 9.00 به یک فلش USB نیاز دارید، تا هر بار پس از روشن کردن PS4 آن را به کنسول وصل نمایید.

نحوه کپی خور کردن PS4 JAILBREAK 9.00

ابتدا باید کنسول خود را به فریمور 9.00 آپدیت کنید.

بعد از آپدیت شدن کنسول، این فایل را دانلود کنید.

نرم افزار Win32 Disk Imager را نصب کنید. فایل مورد نیاز اکسپلویت یعنی “exfathax.img” را باید با نرم افزار Win32 Disk Imager بر روی فلش خود اعمال کنید. پس باید فلش را به کامپیوتر متصل کنید و فایل exfathax.img را انتخاب کرده و بر روی گزینه Write کلیک کنید تا عملیات شروع انجام شود

اکنون در کنسول، از قسمت Web Browser کنسول خود وارد هاست Exploit Host by Al Azif بشوید و بعد از آن وارد PS4 (9.00) بشوید و گزینه CHACH ALL را انتخاب و بعد از گذشت چند ثانیه اتصال کنسول به اینترنت را قطع کنید. با دایهارد همراه باشید.

*اگر اکسپلویت های قدیمی درون Web Browser کنسول هست، یک بار حتما Clear Cache و Delete Cookies را انجام بدهید تا کدهای کش شده از اکسپلویت های قدیمی حذف شوند. *در حال تکمیل اطلاعات*

اکنون مجددا وارد Web Browser بشوید و گزینه GOLD HEN را انتخاب و منتظر پیغام “Insert USB Now” شوید و سپس فلشی که رایت شده را به کنسول بزنید باید چندثانیه صبر کنید تا پیغام “This USB Storage’s device’s file system is unsupported” برای شما نمایش داده شود. وقتی این پیغام نمایش داده شد، بر روی OK کلیک کنید و فلش را از کنسول جدا کنید.

اگر گزینه Debug Settings برای شما فعال می باشد، کنسول شما کپی خور شده است.

چند نکته:

بعد از اینکه گلدهن اجرا شد، فلش را از کنسول جدا کنید وگرنه کنسول خاموش میشود

زمانیکه کنسول را خاموش کنید مجددا باید مراحل را انجام بدهید، یعنی وارد Web Browser بشید (نیازی به اتصال به اینترنت نیست) و…

این روش جدیدترین روش بین 5.05 و 6.72 و 7.55 هست و اصلا خاموشی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *