مطالب آموزشی

۵ نکته در مورد نگهداری PS4 جدید | دایهارد

اگر به تازگی کنسول پلی استیشن ۴ خریده اید، این آموزش به شما کمک میکند برای مدت طولانی تر از کنسول نگهداری کنید. در اینجا ۵ نکته در مورد نگهداری PS4 جدید برای دارندگان آن گفته می شود. با دایهارد همراه باشید.

شما مشغول یک بازی هستید که یکدفعه پلی استیشن شما خاموش می شود. آن همه تلاش، از دست می رود! این یک وضعیت غیر قابل توصیف است، شرایطی که اغلب به خصوص برای دارندگان جدید کنسول اتفاق می افتد. این اتفاق بخاطر داغ شدن بیش از حد کنسول، نگهداری نامناسب کاربر یا دلایل دیگر باشد. اما اگر به درستی از دستگاه نگهداری شود، کنسول از کار نمی افتد (خاموش نمی شود). با کمی مراقبت، دستگاه شما باید سالها بدون مشکل دوام بیاورد و کار کند.

در ادامه مطلب در مورد چگونگی نگهداری PS4 و برخی از خطاهای رایج که باید از آنها اجتناب کنید، خواهیم گفت.

نگهداری PS4 و مراقبت از کنسول

۱.تمیز بودن

تمیز کردن کنسول خود یک امر ضروری است. کنسول های بازی باید به طور مرتب گردگیری شوند و در جایی نگهداری شوند که گرد و غبار، خاک و سایر مواد زائد نتوانند وارد منافذ کنسول بشوند.

۲.تهویه مناسب

در مرحله بعدی، از تهویه مناسب دستگاه اطمینان حاصل کنید. نگه داشتن کنسول خود در فضای بسته و کوچک هنگام استفاده، مانع از آزادسازی اثر گرما می شود، بنابراین کنسول باید در جایی با فضای زیاد در اطراف آن نگهداری شود. همچنین، همیشه مطمئن شوید که هنگام استفاده، هیچ وسیله ای روی دستگاه نیست.

۳.از نور خورشید اجتناب کنید

هرگز دستگاه خود را در مکانی که در معرض تابش مستقیم آفتاب است یا سایر منابع گرما قرار ندهید. گرم شدن بیش از حد یکی از دلایل اصلی خرابی کنسول کنسول پلی استیشن است.

۴.قدرت مناسب

اطمینان حاصل کنید که دستگاه قدرت کافی را دریافت می کند. اگر کنسول شما توان کافی ندارد، می تواند به کندی اجرا شود یا حتی خراب شود. همیشه سعی کنید دستگاه مستقیماً به پریز برق متصل شود. اگر از محافظ برق یا سیم کشی استفاده می شود، سعی کنید تا آنجا که ممکن است تعداد کمی از دستگاه های دیگر را به برق وصل کنید.

۵.مشکلات مکانیکی

بررسی کنید که مشکلی از نظر مکانیکی وجود ندارد. به نشانه هایی که ممکن است مشکل در دستگاه شما وجود داشته باشد توجه کنید. آیا فن زیاد کار می کند یا اصلاً کار نمی کند؟ آیا دستگاه هنگام کار زیاد سر و صدا ایجاد می کند؟ اینها همه نشانه هایی از مشکل دستگاه پلی استیشن شما است.

کنسول پلی استیشن خود را در شرایط مناسب نگه دارید

نگهداری مناسب PS4 کار دشواری نیست و ارزش کمی وقت گذاشتن را دارد. با انجام برخی مراقبت های ساده برای تمیز نگه داشتن دستگاه و تهویه مناسب، می توانید ماه ها یا حتی سالها به عمر PS4 خود بیفزایید.

بنابراین اگر با پلی استیشن ۴ خود مشکل دارید، همین امروز با توجه به ۵ نکته در مورد نگهداری PS4 جدید گفتیم نگاهی به آن بیندازید. اطمینان حاصل کنید که آن را تمیز و با دمای مناسب نگه داشته اید. اگر از PS4 خود مراقبت کنید، سالها برایتان کارایی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *