مقاله

ابزار کیفیت تصویر ایکس باکس سری x|s

توسعه دهندگان ایکس باکس سری x|s اکنون به ابزار کیفیت تصویر ایکس باکس، FidelityFX AMD دسترسی کامل دارند.

ابزار کیفیت تصویر به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کیفیت بصری را با حداقل قدرت پردازش بهبود بخشند.

توسعه دهندگان با استفاده از کیت توسعه ایکس باکس سری X و S از این پس دسترسی کامل به جعبه ابزار AMD FidelityFX خواهند داشت.

این خبر دیروز در رویداد Game Stack Live مایکروسافت اعلام شد.

ابزار کیفیت تصویر ایکس باکس به توسعه دهندگان اجازه می دهد از بهینه سازی های خاص این مجموعه برای Windows و xbox مستقیماً از devkit استفاده کنند.

“این پیشرفت برای همه در AMD که برای ارائه این جلوه ها به دست توسعه دهندگان تلاش کرده اند بسیار هیجان انگیز است و ما تلاش خواهیم کرد تا جلوه های بسیار بهینه شده ما در توسعه بازی های چند پلتفرمی قرار بگیرند.”

توسعه دهندگان Xbox Game علاقه مند به شروع AMD FidelityFX می توانند این کار را با جدیدترین کیت توسعه بازی (GDK) انجام دهند، جایی که نمونه هایی از فناوری های Contrast Adaptive Sharpening ،Variable Shading و Raytraced Shadow Denoiser در دسترس هستند.

وضوح تطبیقی کنتراست با بازگرداندن وضوح، به تصویری که برای کاهش جلوه های “jaggy” نرم شده است، به افزایش وضوح تصویر کمک می کند.

Shading متغیر میزان روشنایی و حرکت هر فریم را تجزیه و تحلیل می کند تا به بهینه سازی رندر کمک کند تا عملکرد بدون هیچ تفاوت قابل مشاهده ای در کیفیت تصویر افزایش یابد.

مراقبت و نگهداری از ایکس باکس | دایهارد

Raytraced Shadow Denoiser با صاف کردن هرگونه نویز در نتیجه، به افزایش کیفیت اثرات ردیابی اشعه کمک می کند.

AMD FidelityFX در حال حاضر در بیش از 40 بازی شامل Resident Evil Village ،Far Cry 6 ،Dirt 5 ،The Medium و نسخه رایانه های شخصی Horizon Zero Dawn پشتیبانی می شود.

AMD اعلام کرده است که FidelityFX Super Resolution (FSR)، رقیب خود را در فناوری ارتقاء DLSS انویدیا که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، امسال به رایانه های گیمینگ RDNA 2 به مجموعه ابزار FidelityFX اضافه می کند.

DLSS یک ویژگی منحصر به فرد برای کارت های گرافیک RTX انویدیا است و با استفاده از هوش مصنوعی وضوح بازی های رایانه ای را بالا می برد و به طور موثر allowing به بازیکنان اجازه می دهد تا تنظیمات گرافیکی بالاتر و نرخ فریم بهتر را از سیستم خود به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *