وبلاگ

قابلیت جدید کنترلر ایکس باکس

این ویژگی، جابجایی بین دستگاه ها را آسان تر می کند. قابلیت جدید کنترلر ایکس باکس‌، برای کنترلر های قدیمی ایکس باکس ارائه شده، که برخی از ویژگی های کنترلرهای سری x/s را به آن اضافه می کند. ‌

قابلیت جدید کنترلر ایکس باکس قبلاً فقط در کنترلرهای Xbox Sequence X/S قابل دستیابی بود

استفاده از کنترلر برای چندین سیستم عامل بازی گاهی اوقات دردسر ساز می شود. گاهی اوقات دوست دارید بین بازی رایانه ای و بازی کنسولی جابجا شوید، اما کنترلر بی سیم شما همیشه با شما یا بازی شما هماهنگ نیست.

خوشبختانه، با استفاده از این قابلیت جدید، با یک بار لمس ساده یک دکمه، می توانید کنترلر خود را به راحتی از یک دستگاه به دستگاه دیگر تغییر دهید.

کنترلرهای ایکس باکس وان

جیمز شیلدز ، برنامه ریز ارشد محصولات، دیروز در توییتر به نمایش ویژگی جدیدی پرداخت، جایی که کنترلر بی سیم Xbox One او به سرعت از Xbox خود به لپ تاپ خود تغییر می دهد. با دوبار ضربه زدن ساده روی دکمه همگام سازی در بالای کنترل کار می کند. با فرض اینکه قبلاً کنترلر و دستگاه ها را از طریق بلوتوث همگام سازی کرده اید، می توانید از این طریق بین دستگاه های فعال جابجا شوید.

همانطور که توسط James Protect، برنامه ریز ارشد محصول در ایکس باکس مشخص شده است، انعطاف پذیری در تغییر ساده تر ابزارها با جایگزینی کنترلرهای Xbox One با بلوتوث، Elite Sequence 2 و Adaptive Controller امکان پذیر است.

دوبار ضربه زدن روی دکمه، تغییر بین ابزارهای مربوط به کنسول، PC و تلفن همراه را بسیار ساده تر می کند.

به عنوان مثال، چون اکنون در حالت فعلی قرار دارد، می توانید با نگه داشتن دکمه join، بین PC و ایکس باکس خود تعویض کنید، در حالی که در PC بعد آن را به Xbox تغییر دهید. با این حال، روش جدید با ارائه یک روش به عنوان جایگزین دو روش، مسائل را ساده می کند. بعلاوه، آن را برای کنترل کننده های قدیمی تر که ویژگی را نشان نمی دهند، به ارمغان می آورد.

ابزار کیفیت تصویر ایکس باکس سری x|s

قابلیت جدید کنترلر ایکس باکس، از هفته گذشته در تعویض سیستم عامل برای مشتریان Alpha Skip-Forward و Alpha شروع شد.

در اینجا نگاهی داریم به عملکرد جدید در حال حرکت:

با تعویض سیستم عامل، مایکروسافت اشاره کرد که کنترلر در حال حاضر به Bluetooth Low Vitality کمک می کند، که سازگاری بالاتری را در تمام ابزارها ارائه می دهد و مجوز تجربیات جفت شدن بالاتر را می دهد. به محض نصب، سیستم عامل کنترل کننده ها را قادر می سازد تا یک میزبان بلوتوث و یک میزبان Wi-Fi ایکس باکس را مجدداً یادآوری کنند.

تعویض سیستم عامل Dynamic Latency Enter را به همراه دارد. این باعث تخصص بیشتر بازی در پاسخگویی و حرکت به ظاهر لحظه ای با کاهش تأخیر می شود.

مایکروسافت زمان عرضه سیستم عامل را به احتمال زیاد برای همه مشتریان ایکس باکس اعلام نکرده است، اما ما روی آن حساب می کنیم به زودی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *