مطالب آموزشی

اتصال دسته ایکس باکس وان به اندروید | دایهارد

آیا می دانستید که امکان اتصال دسته ایکس باکس وان به دستگاه اندرویدی شما وجود دارد؟ با عرضه Xbox One S، مایکروسافت شروع به شکل دهی کنترلرهای Xbox One خود به رادیوهای بلوتوث کرد. در حالی که این ویژگی بیشتر برای بازی های PC ساخته شده است، که در حال حاضر این ویژگی با گوشی های اندرویدی و بازی های آنها کار می کند. بنابراین برای کسانی که نمی‌دانند چگونه از یک کنترلر Xbox One در اندروید استفاده کنند، نحوه اتصال آن در این مقاله آمده است با دایهارد همراه باشید.

چگونه دسته ایکس باکس وان به گوشی اندروید خود متصل کنیم

برای شروع، باید مطمئن شوید که کنترلر Xbox One که دارید، از بلوتوث استفاده می کند. به عنوان یک قانون کلی، نسخه های جدیدتر ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس به طور پیش فرض دارای بلوتوث هستند. با فرض اینکه گوشی شما با کنترلر Xbox One به خوبی کار می کند، فرآیند متصل شدن راحت است. برای اتصال مراحل ذیل را دنبال کنید:

1.در دستگاه Android خود، انگشت خود را از بالا به پایین بکشید تا Notification Shade به پایین بکشید.

2.نماد بلوتوث را به مدت چند ثانیه فشار دهید.

3.مطمئن شوید که بلوتوث روشن است.

4.اگر گوشی شما به طور خودکار اسکن دستگاه ها را شروع نمی کند، Scan را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.

5.کنترلر Xbox One را با نگه داشتن دکمه Xbox روشن کنید.

6.به دنبال دکمه همگام سازی در سمت چپ بالای کنترلر Xbox بگردید. آن را چند ثانیه نگه دارید تا دکمه Xbox شروع به چشمک زدن کند.

7.در دستگاه Android خود، روی Pair new device ضربه بزنید.

8.پس از مدتی، باید ببینید که کنترلر Xbox One در لیست دستگاه های نزدیک ظاهر می شود. برای Pair شدن روی آن ضربه بزنید.

9.اگر همه چیز به درستی پیش برود، گوشی شما باید اتصال به کنترلر Xbox One را نشان دهد و دکمه Xbox چشمک نمی زند.

برای برخی از گوشی ها، شواهدی از کارکرد کنترل‌کننده بلافاصله مشاهده می‌کنید که از صفحه جهت و دکمه‌ها برای پیمایش در رابط کاربری سیستم استفاده می‌شود. سپس، بازی مورد علاقه خود را با پشتیبانی از کنترلر بلوتوث فعال کنید تا آن را بیشتر آزمایش کنید و با نحوه کارکرد آن آشنا شوید.

چگونه می توانم مطمئن شوم که کنترلر Xbox من قابلیت بلوتوث دارد؟

برای کسانی که به دنبال استفاده از کنترلرهای موجود خود هستند، ساده ترین راه برای بررسی این است که به کنترلر نگاه کنند. اگر ناحیه اطراف دکمه Xbox بخشی از همان قطعه پلاستیکی بقیه کنترلر باشد، دارای بلوتوث است. از طرف دیگر، اگر دکمه ایکس باکس شما در یک قطعه پلاستیکی جداگانه فرو رفته باشد، بلوتوث ندارد. در صورت نیاز به کمک به تصویر زیر مراجعه کنید. اگر کنترلر شما از بلوتوث پشتیبانی می کند، باید مانند عکس پایین باشد.

اتصال-دسته-ایکس-باکس-وان-اندروید

بهترین کار برای کسانی که قبلاً کنترلر را دارند این است که آن را امتحان کنند. اگر صاحب یک گوشی نیستید، حتماً در اطراف گوشی خاص خود را جستجو کنید تا ببینید آیا دیگران موفق بوده اند، زیرا نمی خواهید برای چیزی که کار نمی کند پول خرج کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *