مطالب آموزشی

اتصال دسته PS4 به اندروید | دایهارد

در این مقاله آموزش گام به گام اتصال دسته PS4 به اندروید را آموزش می دهیم. با دایهارد همراه باشید.

آیا میدانستید دسته PS4 را می توان به موبایل یا تبلت متصل کرد؟ به راحتی می توانید دسته کنسول سونی را در طی چند مرحله به دستگاه های اندروید متصل کنید.

یکی از راههای آسان کردن بازی های تلفن همراه، اتصال دسته PS4 به موبایل یا تبلت است. انجام برخی بازی های محبوب موبایل مانند Fortnite ،Pubg و Calaf Duty در صفحه های لمسی کمی سخت است.

مطالب مرتبط: اتصال دسته کنسول PS4 به آیفون

بازی های موبایلی روز به روز در بین کاربران محبوبیت بیشتری پیدا می کند. میلیون ها نفر در سرتاسر جهان هر روز بر روی گجت اندروید خود بازی می کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می دهند از دسته پلی استیشن 4 برای انجام بازی های موبایلی استفاده کنید، آموزش زیر را ببینید.

نحوه اتصال دسته PS4 به اندروید یا تبلت

اولین قدم برای اتصال دسته پلی استیشن 4 به دستگاه اندروید، قرار دادن دسته PS4 روی حالت اتصال است. برای این منظور ابتدا باید کنسول و دسته هر دو خاموش شود. برای رساندن دسته به حالت اتصال، باید دکمه PS و دکمه Share را همزمان فشار دهید. اگر مراحل را به درستی انجام دهید، نور پس زمینه پلی استیشن 4 چشمک می زند.

سپس باید بلوتوث دستگاه اندروید خود را روشن کنید. برای انجام این کار، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید، منوی دسترسی سریع را باز کنید و نماد بلوتوث را لمس کرده و نگه دارید. سپس تنظیمات بلوتوث را وارد کنید.

اتصال-دسته-PS4-به-اندروید-1

وقتی بلوتوث دستگاه روشن است، باید در قسمت دستگاه های موجود گزینه “Wireless Controller” را مشاهده کنید. اگر اینطور نیست، اسکن را در بالای صفحه لمس کنید و وقتی ظاهر می شود روی “Wireless Controller” ضربه بزنید.

اتصال-دسته-PS4-به-اندروید-DIEHARD

سپس صفحه ای ظاهر می شود که از شما می خواهد “OK” را برای اتصال PlayStation 4 به تلفن انتخاب کنید.

اتصال-دسته-PS4-به-اندروید-دایهارد

به راحتی می توانید دسته کنسول سونی را به دستگاه اندروید خود متصل کنید. فقط توجه داشته باشید که همه بازی ها از دسته PS4 پشتیبانی نمی کنند. اگر می خواهید دسته را به کنسول PS4 متصل کنید، باید بلوتوث دستگاه اندروید را خاموش کرده و دسته را یکبار دیگر به کنسول معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *