مطالب آموزشی

نحوه استفاده از قابلیت به اشتراک گذاری بازی ایکس باکس وان | دایهارد

اشتراک گذاری بازی یکی از بهترین ویژگی هایی است که دنیای بازی در دهه گذشته شاهد آن بوده است. در این مقاله نحوه اشتراک گذاری بازی ایکس باکس وان را آموزش می دهیم.

این فرایند ساده که برای ایکس باکس وان پیاده سازی شده است، به شما امکان می دهد تا کاربران به کتابخانه بازی های قابل دانلود شما دسترسی پیدا کنند. با دایهارد همراه باشید.

علاوه بر این، می توانید به بازی های موجود در حساب ایکس باکس مورد اعتماد دوست خود دسترسی پیدا کنید.

اشتراک گذاری بازی ایکس باکس وان

قبل از شروع، هم شما و هم شریک بازی خود نیاز به دسترسی به سیستم های یکدیگر دارید و مایل به تبادل اطلاعات حساب – از جمله ایمیل مربوط به حساب های Xbox خود و گذرواژه های منطبق هستید.

برای تبادل کتابخانه ها، باید دوبار این روند را تکرار کنید – یک بار برای اتصال Xbox One به حساب آنها و بار دوم برای اتصال Xbox One به حساب شما.

نحوه اشتراک گذاری بازی ها در ایکس باکس وان

پس از آماده شدن، نماد را در بالا سمت چپ در صفحه اصلی انتخاب کنید، سپس به منوی حساب کاربری (دوباره در سمت چپ) بروید. Add new را انتخاب کنید و سپس هر دو حساب را به Xbox One خود اضافه کنید.

اشتراک-گذاری-بازی-در-ایکس-باکس-وان

سپس از آن قسمت، باید Xbox One شریک بازی خود را “Xbox اصلی” خود کنید. واردSettings> Personalize> Make my home Xbox شوید. در آن منو، سیستم را به عنوان دستگاه پیش فرض خود ثبت کنید. همانطور که در توضیحات آمده است: “اگر آنرا Xbox خانگی خود کنید، دیگران می توانند بدون نیاز به ورود به سیستم شما بازی کنند.

اشتراک-بازی-در-ایکس-باکس-وان-دایهارد

در نهایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با انتخاب My Games & Apps> Ready to Install به کتابخانه بازی خود بروید. در اینجا، شما باید لیستی از تمام بازی هایی را که برای حساب شما قابل دسترسی است مشاهده کنید. این اکنون هم شامل بازی های شما و هم شریک بازی شما می شود. اشتراک گذاری همچنین به شما امکان می دهد حساب Xbox Live Gold را تقسیم کنید.

اشتراک-بازی-در-ایکسباکس-وان

برای تبادل کتابخانه ها، مراحل بالا را در دستگاه شریک خود تکرار کنید و کنسول آنها را “ایکس باکس خانگی” خود کنید.

ریست ایکس باکس به تنظیمات کارخانه | دایهارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *