اخبار دنیای بازی

بازی چند نفره Call of Duty Vanguard این هفته رایگان است

Call-of-Duty-Vanguard

بازی چند نفره Call of Duty Vanguard در حال حاضر به مدت یک هفته رایگان است.

بازیکنانی که نسخه آزمایشی چند نفره را دانلود می کنند به بیش از 20 نقشه در بخش چند نفره بازی دسترسی خواهند داشت، در حالی که گزینه بازی در 9 حالت جداگانه نیز وجود خواهد داشت.

می توانید حالت های کلاسیک مانند Dome، Castle، Radar و Shipment را امتحان کنید، در حالی که می توانید از فیلتر پخش سریع نیز استفاده کنید.

علاوه بر آن، بازیکنانی که نسخه آزمایشی را دانلود می‌کنند، به مسابقه تسلیحاتی نیز دسترسی خواهند داشت، که یک حالت تصویربرداری از پایگاه است که روی نقشه‌های بزرگ اجرا می‌شود. در فصل 2 به بازی چند نفره Vanguard اضافه شد.

طبق Gamesradar، این نقشه شامل نقشه Mayhem است که در شروع فصل 3 اضافه شد.

البته، برای هر بازیکن Call of Duty که در آنجا وجود دارد، می‌دانند که نقشه، با DIEHARD همراه باشید. که در یک مجموعه فیلم هیولاهای دهه 1950 اتفاق می‌افتد، با رویداد Godzilla vs King Kong که در حال حاضر در Warzone در حال وقوع است، مرتبط است.

Call of Duty Vanguard در نوامبر سال گذشته در واقع با استقبال نسبتاً متفاوتی روبرو شد

امتیاز ترکیبی متاکریتیک 73، با 34 بررسی مثبت و 33 دریافت متفاوت دریافت کرد، اما امتیاز کاربر از 1308 رتبه فقط 3.5 است.

البته، چنین نسخه‌های عظیمی معمولاً زمانی که برای اولین بار منتشر می‌شوند، عنصری از بررسی و بمباران دارند، اما امتیاز آن عالی نیست.

با این حال، این به‌روزرسانی جدید به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که به صورت رایگان بازی کنند و ببینند نظرشان در مورد Call of Duty Vanguard چیست.

اکتیویژن ممکن است امیدوار باشد که منجر به افزایش فروش نیز شود و پایگاه بازیکنان موجود را گسترش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *