اخبار دنیای بازی

نسخه نسل جدید Witcher 3 در اواخر سال 2022 منتشر خواهد شد

نسخه-نسل-جدید-Witcher3

نسخه نسل جدید Witcher 3 در سه ماهه چهارم 2022 با DLC نمایش نتفلیکس عرضه می شود

The Witcher 3 محتوای جدیدی بر اساس سریال نتفلیکس دریافت خواهد کرد.

در حالی که CD Projekt Red اخیرا وجود یک بازی جدید Witcher را تایید کرده است، این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است و به این زودی در بلوک انتشار نخواهد بود. خوشبختانه، ممکن است طرفداران برای تجربه جدید Witcher نیازی به زمان زیادی نداشته باشند، زیرا CD Projekt تاریخ انتشار نسخه نسل جدید The Witcher 3: Wild Hunt را که اکنون برای Q4 2022 در نظر گرفته شده است، اعلام کرده است.

این عنوان در ابتدا قرار بود در اواخر سال 2021 منتشر شود، اما بعداً تا سه ماهه دوم سال 2022 به تعویق افتاد. بازی اخیراً دوباره به تعویق افتاد، پس از اینکه CD Projekt Red ماه گذشته اعلام کرد که بقیه کار توسعه را به داخل خود منتقل می کند.

The Witcher 3: Wild Hunt، یکی از مشهورترین بازی‌های ویدیویی دهه گذشته، راهی Xbox Series X و PS5 خواهد شد. پس از چند بار تاخیر در انتشار، CD Projekt RED اعلام کرد که نسخه نسل بعدی The Witcher 3 در Q4 2022 عرضه خواهد شد. با دای هارد همراه باشید. علاوه بر این، DLC بر اساس سری موفق Netflix دریافت می کند.

اوایل امروز بود که توییتی از حساب توییتر رسمی The Witcher تایید کرد که The Witcher 3: Wild Hunt در سه ماهه چهارم سال جاری عرضه Xbox Series X و PS5 را دریافت خواهد کرد. این تنها یک ماه پس از تاخیر در عرضه تا اطلاع ثانوی انجام می شود. Q4 چند ماه دیگر باقی مانده است، اما طرفداران اکنون تخمین تقریبی از زمان بازگشت به دنیای فانتزی محبوب خود دارند.

پس از این اعلامیه، مارسین موموت، مدیر انجمن جهانی CD Projekt RED، اطلاعات بیشتری در مورد این نسخه روشن کرد و بیان کرد که نسخه نسل بعدی The Witcher 3 شامل الحاقات موجود، Hearts of Stone و Blood and Wine خواهد بود. علاوه بر این، بازی با الهام از سری The Witcher Netflix DLC دریافت خواهد کرد. Momot در مورد آخرین نکته بیشتر از تأیید وجود محتوایی در رابطه با سریال موفق نتفلیکس در The Witcher 3 صحبت نمی کند. مشخص نیست که آیا این محتوای داستانی جدید است یا شاید مواردی آرایشی که به شما امکان می دهد لباسی شبیه به لباس هنری کاویل بپوشید. تکرار گرالت

با توجه به محتویات نسخه نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt، هر دو بسته الحاقی (Hearts of Stone + Blood and Wine)، تمام DLC ها و پچ های منتشر شده قبلی + DLC جدید با الهام از سری The Witcher Netflix ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *