اخبار دنیای بازی

بازی Dead Island 2 پس از سالها تاخیر تاریخ انتشار پیدا کرد

بازی-Dead-Island-2

تاریخ انتشار بازی Dead Island 2 مشخص شد. با دایهارد همراه باشید.

بازیبازسازی شده Dead Island 2 پس از سال‌ها انتظار ظاهر شد و به نظر می‌رسد اوایل سال آینده منتشر می شود.

ضمن اینکه بازی zombie-basher، بازی زامبی اکشن RPG هنوز در حال توسعه است، می توان گفت در طول هشت سال از اولین معرفی آن بالاخره ظاهر شده است، البته فهرست آمازون نشان می دهد که بازی در 3 فوریه سال 2023 منتشر می شود.

طبق تریلرهای جدید، بازی Dead Island 2 برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، Stadia و PC در دسترس خواهد بود.

داستان بازی Dead Island 2

این بازی در شهر لس آنجلس به تصویر کشیده شده است و شامل شش شخصیت خواهد بود. از یک سیستم مهارت برای ایجاد بازسازی و ساخت متنوع، می‌توانید توانایی‌های هر کدام از کاراکترها را سفارشی کنید.

همچنین نیز انواع مختلفی از زامبی‌ها وجود خواهد داشت، که هر کدام جهش‌ها، حملات مختلف دارند.

در این بازی شما به عنوان یک بازمانده از آخرین زامبی ایفای نقش خواهید کرد که، مصونیت طبیعی آن میگذارد “زامبی را در خود مهار کنید”. فقط شما و تعدادی از افراد دیگر که اتفاقاً در برابر عامل بیماری زا مقاوم هستند، آینده شهر (و بشریت) را در تعادل نگه می دارید.

با توجه به لیست بازی های در حال انتشار آمازون، این بازی شامل بسته DLC Memories of Banoi خواهد بود که یک چوب بیسبال درون بازی، امتیاز سلاح و کارت مهارت شخصیت را به همراه خواهد داشت.

بازی Dead Island 2 برای اولین بار در 2014 معرفی و از آن زمان با تاخیر و تغییرات توسعه دهنده مواجه شد. Dambuster، یک استودیوی داخلی Deep Silver، سپس در سال 2019 توسعه را بر عهده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *