اخبار دنیای بازی

تغییر نام PES 2022 به eFootball | عرضه بازی به صورت رایگان

رقیب جدید FIFA 22 که پاییز امسال به کامپیوتر و کنسول می آید. یک بازی ورزشی کاملاً رایگان به نام eFootball که توسط کونامی رونمایی شده است.

بازی جدید رایگان eFootball در رایانه های شخصی و پنج کنسول مختلف عرضه می شود که در ادامه خواهیم گفت با دایهارد همراه باشید. به این ترتیب مجموعه Pro Evolution Soccer پس از 26 سال به پایان می رسد.

در تریلر این بازی که اخیرا منتشر شده است، علاوه بر حضور لئو مسی در یک لباس شخصی، تصاویر بازی منچستریونایتد، یوونتوس و اف سی بایرن و مصاحبه با مسی و مشاور رسمی آندرس اینیستا را به نمایش می گذارد. این تریلر نشان می دهد که اینیستا برای بازی در این بازی مهار شده است، به امید بهبود نبردهای یک به یک در زمین حضور دارد. جرارد پیکه، هم تیمی سابقش نیز در این تیم حضور دارد تا در مورد بازی دفاعی مشاوره دهد.

کونامی می گوید: “ما یک سیستم، یک به یک ایجاد کرده ایم که فوق العاده مهیج و از همه مهمتر واقع بینانه است.” ما فراتر از قلمرو PES رفتیم و وارد دنیای جدیدی از فوتبال مجازی شدیم. برای نشان دادن این دوره جدید، تصمیم گرفته ایم که از مارک محبوب PES خود جدا شویم و نام آن را به eFootball تغییر دهیم.

تغییر-نام-PES-2022eFootball

بازی جدید به عنوان “یک مارک جهانی جدید برای مخاطبان جهانی” توصیف شده است، و بر روی موتور Unreal ساخته شده است و به PS5 ،PS4 ،Xbox Series X ،Xbox Series S ،Xbox One و PC عرضه می شود.

نکته قابل توجه این است که، کونامی نقطه عبور از بازی بین پلتفرم را مدتی پس از راه اندازی ارائه می دهد.

حداقل 9 باشگاه – از جمله باشگاه های ذکر شده در بالا به علاوه بارسلونا و آرسنال – با شروع لیگ های آنلاین و حالت تیم سازی جدید (جایگزین مستر لیگ) تقریباً در همان زمان تأیید می شوند. سپس زمستان شاهد اضافه شدن مسابقات رسمی eSports و پشتیبانی از نسخه موبایل خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *