مقاله

دارندگان ایکس باکس اکنون می توانند بازی های کامپیوتری را بازی کنند

دارندگان ایکس باکس اکنون می توانند بازی های کامپیوتری را از طریق GeForce Now بازی کنند، اما Death Stranding مسدود شده است. با DIEHARD همراه باشید.

سرویس استریم GeForce Now انویدیا اکنون از طریق مایکروسافت اج در دسترس است و دارندگان ایکس‌باکس را قادر می‌سازد تا بازی‌های PC را روی کنسول‌های خود بازی کنند، اگرچه Death Stranding یک استثنا قابل توجه است.

از امروز، GeForce Now شامل پشتیبانی بتا برای مرورگر مایکروسافت اج می‌شود، به این معنی که بازیکنان Xbox می‌توانند بازی‌های رایانه شخصی را روی کنسول‌های خود پخش کنند.

با این حال، پس از آزمایش این سرویس در ایکس باکس، تام وارن، خبرنگار Verge گزارش می دهد که Death Stranding در دسترس نیست، احتمالاً به دلیل توافقات قراردادی در مورد مکان و نحوه اجرای بازی.

بازی Death Stranding اولین بازی از کوجیما پروداکشنز است. سونی این عنوان را برای PS4 در سال 2019 منتشر کرد، قبل از اینکه 505 Games آن را از طریق Steam و فروشگاه Epic Games در جولای 2020 به رایانه شخصی آورد. ماه گذشته، سونی همچنین Death Stranding Director’s Cut را برای PS5 منتشر کرد.

عجیب ترین قسمت این است که سونی Death Stranding را روی رایانه شخصی منتشر نمی کند، بلکه فقط روی کنسول است. هرچند ممکن است این مهم نباشد. اگر توافقی در مورد انحصار پخش ابری / کنسول وجود دارد، پس دلیل آن می‌تواند همین باشد. من از انویدیا خواسته ام که نظر بدهد

GeForce Now شامل دسترسی به بیش از 1000 بازی رایانه شخصی است. مرورگر Edge در Xbox همچنین از ورودی ماوس و صفحه کلید پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد برخی از بازی هایی را که حتی از کنترلر پشتیبانی نمی کنند بازی کنند.

هیدئو کوجیما قبلاً تمایل خود را برای کشف “فرمت جدید بازی” که توسط پلتفرم‌های ابری فعال شده است ابراز کرده بود و گفته می‌شود که مایکروسافت در حال مذاکره پیشرفته برای انتشار یک بازی جدید از خالق Metal Gear Solid است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *