وبلاگ

طبق گزارش ها، Xbox Game Pass “Family Plan” به زودی عرضه می شود

Xbox-GamePass

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قرار است با راه‌اندازی یک طرح Xbox Game Pass “Family Plan”، به چندین کاربر در یک خانواده اجازه می‌دهد تا به این سرویس دسترسی داشته باشند، مشابه برنامه‌های خانوادگی Spotify و Nintendo Switch Online.

یکی از راه هایی که مانند نتفلیکس نیست، نداشتن طرح Xbox Game Pass “Family Plan” است که به شما امکان می دهد حساب های اضافی را به یک اشتراک متصل کنید.

طرح Xbox Game Pass “Family Plan” به شما امکان دسترسی به صدها بازی را با هزینه ماهیانه نسبتاً پایین می دهد. برنامه‌های متعدد، بازی‌هایی را در رایانه‌های شخصی، کنسول‌های ایکس‌باکس یا فضای ابری در دستگاه‌های تلفن همراه به شما ارائه می‌دهند که همه آنها، بهترین بازی‌های Xbox مایکروسافت را در روز اول ارائه می‌کنند.

به گفته Jez Corden از Windows Central، که با استناد به “منابع مورد اعتماد آشنا با تلاش‌های مایکروسافت”، گزارش می‌دهد که طرح Xbox Game Pass “Family Plan” برای مدتی در دست اجرا بوده است، زیرا مایکروسافت مسائل مربوط به توزیع حق امتیاز و مجوزهای شخص ثالث را بررسی می‌کند. احتمالاً این پیچیدگی‌ها در حال حاضر نزدیک به رفع شدن هستند. با دای هارد همراه باشید.

این سایت گزارش داد: «طبق منابع مورد اعتماد آشنا با تلاش‌های مایکروسافت، اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که Xbox با طرح خانواده Xbox Game Pass پیش می‌رود، که باید در سال جاری راه‌اندازی شود.»

این سایت ادعا می کند که بالاترین سطح پلن دسترسی پنج بازیکن را فراهم می کند. این گزارش مشخص نمی‌کند که آیا PC Game Pass یا Xbox Game Pass تحت پوشش برنامه‌های خانوادگی جداگانه قرار می‌گیرند یا اینکه آیا یک طرح خانوادگی Xbox Game Pass Ultimate وجود خواهد داشت.

در مورد آنچه که طرح Xbox Game Pass “Family Plan” ممکن است ارائه دهد، گزارش شده است که پنج کاربر در یک کشور را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک عضویت به کل کتابخانه Game Pass دسترسی داشته باشند، با این هزینه که گفته می‌شود «بسیار ارزان‌تر» از پرداخت پنج اشتراک فردی است.

پرداخت در سطح بالاتر برای طرح خانوادگی Xbox Game Pass، دسترسی خالص پنج بازیکن به بازی‌ها در کل کتابخانه را خواهد داشت و بسیار ارزان‌تر از پرداخت پنج حساب جداگانه XGP است که امروزه ضروری است. با استفاده از سیستم حساب خانوادگی مایکروسافت که قبلاً برای آفیس 365 استفاده می‌شود، بازیکنان در همان کشور می‌توانند با استفاده از اشتراک XGP که توسط یک دارنده حساب مرکزی مدیریت می‌شود، با هم بازی کنند، تقریباً مانند Netflix.

اگرچه برخی از جزئیات در حال حاضر نامشخص است. به عنوان مثال، آیا برنامه های خانوادگی جداگانه برای PC Game Pass و کنسول Xbox Game Pass وجود خواهد داشت یا همه آن ها منحصر به Xbox Game Pass Ultimate خواهند بود؟ و قیمت دقیق نیز تا زمان نوشتن مشخص نیست، علاوه بر این که طبق گزارش‌ها بسیار ارزان‌تر از پرداخت چندین حساب جداگانه به‌عنوان مورد نیاز امروز خواهد بود.

طبق گفته Windows Central پیشنهاد جدید از سیستم حساب خانوادگی موجود مایکروسافت استفاده می‌کند که قبلاً در Office 365 استفاده می‌شد و اشتراک توسط یک دارنده حساب مرکزی مدیریت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *