مطالب آموزشی

نحوه اتصال ایرپاد به ایکس باکس

نحوه-اتصال-ایرپاد-به-ایکس-باکس-دایهارد

در این مقاله چندین روش برای راه اندازی و استفاده از ایرپاد یا هر هدفون بی‌سیم را با کنسول Xbox One یا Xbox Series X|S گردآوری کرده‌ایم. با دایهارد همراه باشید.

نحوه اتصال ایرپاد به Xbox One و Series X|S

ایرپاد به طور رسمی با کنسول های Xbox کار نمی کند. فناوری های مختلف بی سیم آنها هرگونه سازگاری را از بین می برد.

با این حال، چندین روش برای راه‌اندازی و استفاده از ایرپاد یا هر هدفون بی‌سیم را با کنسول Xbox One یا Xbox Series X|S وجود دارد.

اتصال ایرپاد به ایکس باکس با استفاده از آداپتور

ایرپاد بدون بلوتوث به کنسول‌های ایکس‌باکس متصل نمیشود و همین امر باعث می‌شود یک آداپتور بی‌سیم راه حلی ساده باشد. آداپتور بلوتوث پشتیبانی صوتی بلوتوث را به کنترلر اضافه و صدای خروجی بازی را از طریق جک 3.5 میلی متری هدفون تبدیل می کند.

اتصال ایرپاد به ایکس باکس با استفاده از تلویزیون یا مانیتور

در حالی که کنسول های ایکس باکس از هدفون بلوتوث پشتیبانی نمی کنند، تلویزیون شما می تواند بهترین راه حل باشد! بسیاری از تلویزیون‌های جدید یا مانیتورهای 4K اکنون دارای قابلیت‌های هوشمند هستند و از برنامه‌های مختلف و سرویس‌های پخش بدون نیاز به جعبه یا سخت‌افزار جداگانه پشتیبانی می‌کنند. این تلویزیون‌ها از بلوتوث پشتیبانی میکنند و به جای بلندگوهای داخلی، امکان گوش دادن با هدفون‌های بی‌سیم را فراهم می‌کند.

تلویزیون به عنوان واسطه کنسول Xbox شما عمل می کند و صدای بازی را روی ایرپاد یا هدفون بلوتوثی بارگذاری می کند.

با این حال، نمی‌توانید از این روش برای چت از طریق Xbox Party Chat یا در صورت استفاده همزمان از خدمات چت در دستگاه‌های دیگر استفاده کنید.

به تنظیمات تلویزیون یا مانیتور خود بروید و بلوتوث را فعال کنید (فرآیند راه اندازی بین برندها و مدل ها متفاوت می باشد). با ایرپادهای خود در حالت متصل شدن، آنها را با استفاده از منوی تلویزیون وصل کنید و ارتباط مستقیمی بین Xbox و هدفون شما ایجاد کنید. از طریق بخش Sound > Sound Out > Bluetooth از طریق منوی تنظیمات متصل می‌شود.

اتصال ایرپاد به ایکس باکس با استفاده از برنامه XBOX

ساده ترین راه حل برای اتصال ایرپاد به کنسول Xbox از عملکردهای پخش از راه دور که در برنامه تلفن همراه Xbox قرار دارد استفاده می کند که البته رایگان نیز می باشد. در حالی که برای پخش جریانی گیم پلی روی صفحه گوشی شما طراحی شده است. همچنین به عنوان روشی برای انتقال بی سیم صدای Xbox به یک خروجی خارجی نیز عمل می کند. می‌توانید ایرپاد خود را به تلفن خود متصل کنید، جریان پخش از راه دور را باز کنید و از صدای استریو از عناوین مورد علاقه خود لذت ببرید.

اگرچه تلفن های اندرویدی و سایر برندهای هدفون بی سیم نتایج مشابهی را ارائه می دهند. ابتدا باید مطمئن شوید که کنسول ایکس باکس شما برای پخش از راه دور از طریق برنامه تنظیمات کنسول آماده است.

1- دکمه Xbox را فشار دهید تا منوی راهنمای کنسول Xbox باز شود.

2- به Profile & system بروید.

3- Settings را انتخاب کنید.

4- به Devices & Connections بروید.

5- Remote features را انتخاب کنید.

6- مطمئن شوید که کادر بررسی فعال کردن ویژگی‌های از راه دور پر شده است. برنامه ایکس‌باکس به بازیکنان امکان می‌دهد فید با تأخیر کم را از Xbox One یا Xbox Series X|S خود، همراه با صدا پخش کنند.

7- ایرپاد خود را به دستگاه iOS یا Android خود وصل کنید.

8- برنامه Xbox را از طریق تلفن یا رایانه خود باز کنید. اگر برنامه Xbox را ندارید، از طریق اپ استور iOS و فروشگاه Google Play برای اندروید در دسترس است.

9- نماد کنسول Xbox را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید.

10- Remote play from this device را انتخاب کنید. ویدیو و صدای کنسول ایکس باکس شما اکنون به گوشی آیفون یا اندروید شما پخش می شود.

این استریم یک خروجی فید ویدیویی از کنسول ایکس باکس شما ارائه می دهد، که همچنین به عنوان یک گذر صوتی برای ایرپاد متصل شما نیز عمل می کند. شما می توانید صدایی با تاخیر کم برای بازی انتظار داشته باشید، البته کمتر از پشتیبانی رسمی بلوتوث مورد نظر. با اتصال ایرپاد از طریق این مراحل، تلفن خود را برای مدت زمان جلسه بازی خود کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *