مقاله

کنترلر جدید ایکس باکس معرفی شد

کنترلر جدید ایکس باکس، در بیستمین سالگرد مایکروسافت معرفی شد. کنترلر نسخه ویژه و هدست به طور رسمی فاش شد.

ایکس باکس به مناسبت تولد بیست سالگی از کنترلر جدید خود رونمایی کرد. با دایهارد همراه باشید.

حساب رسمی توییتر ایکس باکس روز چهارشنبه عکسی از کنترلر تاریک را با پیام “20 سال بازی در دستان شما” منتشر کرد، اما مشاهده جزئیات غیرممکن بود.

مایکروسافت رسماً بیستمین سالگرد کنترل ویژه ایکس باکس را به همراه هدست استریو مخصوص نسخه مخصوص Xbox معرفی کرد که هر دو در 15 نوامبر عرضه می شوند و برای پیش خرید با قیمت 69.99 دلار / 59.99 پوند در دسترس هستند.

هنگامی که بازیکنان کنترل کننده را به کنسول Xbox Series X/S متصل می کنند، پس زمینه پویا منحصر به فرد را باز می کنند. این قفل را می توان در هر کنسولی که از پد استفاده می شود باز کرد  اما پس از انتخاب پس زمینه دیگر، بیستمین سالگرد دیگر در دسترس نخواهد بود مگر اینکه کنترلر نسخه ویژه دوباره متصل شود.

این فهرست می گوید: “با الهام از سبک ها و نوآوری های گذشته، این کنترلر بی سیم Xbox Anniversary Special Edition 20th Anniversary Special Edition بهترین کنترلر 20 سال گذشته را برای شما به ارمغان می آورد.”

“کنترلر جدید ایکس باکس دارای یک طرح مشکی شفاف با جزئیات سبز رنگ است که به سبک لوگو ایکس باکس است در حالی که دکمه ها به خوبی طراحی شده و یک D-pad ترکیبی گیم پلی دقیق و تاکتیکی را امکان پذیر می کند.”

علاوه بر دکمه سبز Xbox، کنترلر دارای دسته های پشتی سبز برای بازی راحت تر است.

کنترلر جدید ایکس باکس، سری از کنترلرهای رنگی ویژه مایکروسافت است که از زمان عرضه Xbox Series X و S منتشر شده است.

در ماه آگوست اعلام کرد که نسخه ویژه ای از کنترلر Forza Horizon 5 ساخته شده از پلاستیک شفاف زرد روشن تولید می کند. روز بعد، کنترلر جدید Xbox Halite Series 2 با مضمون Halo با الهام از زره Master Master معرفی شد.

قبل تر در ماه اوت، Aqua Shift Special Edition را اعلام کرد، که هم اکنون با قیمت 69.99 دلار در دسترس است و در رنگ آبی خاصی عرضه می شود که جلوه ای “درخشان” ایجاد می کند.

در ماه ژوئن سه طرح کنترلر جدید Xbox Series X/S برای ارتباط با فیلم Space Jam: A New Legacy منتشر شد.

و در ماه مارس، ایکس باکس دو رنگ کنترلر دیگر به نام های Electric Volt و Daystrike Camo را معرفی کرد.

روز چهارشنبه، اعلام شد که ایکس باکس و آدیداس برای ایجاد مجموعه ای از کفش های کتانی طراحی شده اند که به مناسبت بیستمین سالگرد نام تجاری کنسول طراحی شده است.

اولین طرحی که فاش شد، Xbox 20th Forum Tech ، دارای “جزئیات سبز شفافی است که از نسخه ویژه کنسول Xbox اصلی برای راه اندازی Halo: Combat Evolved در سال 2001 الهام گرفته است”.

قابلیت جدید کنترلر ایکس باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *