وبلاگ

به نظر می رسد ایکس باکس در ماه ژوئن نمایشگاه E3 خود را برگزار کند

ایکسباکس

با توجه به اینکه نمایشگاه E3 از برگزاری سومین سال خود صرف نظر می کند، مایکروسافت در مورد ویترین دیجیتالی خود با ناشران تماس گرفته است.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت قرار است نمایشگاه بازی‌های ویدیویی ایکس‌باکس خود را در سبک E3 در ماه ژوئن برگزار کند.

جف گراب، روزنامه نگار GamesBeat، که در یک برنامه ویدیویی در روز جمعه ادعا کرد که مایکروسافت در حال صحبت با ناشران در مورد رویداد ژوئن است.

گراب اظهار داشت: «به احتمال زیاد من می‌توانم به سرعت در این مورد صحبت کنم، اما مطمئناً در ژوئن است.». “در واقع، آنها ممکن است یک کار را در Could یا سپتامبر انجام دهند، اما می دانم که آنها در حال برنامه ریزی برای ارائه به سبک E3 در ماه ژوئن هستند.

“آنها با همراهان صحبت می کنند تا بازی های ویدیویی بزرگی را در آنجا تهیه کنند. همچنان ادامه دارد و ماه مارس است، بنابراین اینطور نیست که آن کشتی بزرگ را تغییر دهند یا آن را برگردانند. آنها در آن دوره حرکت می کنند و یک کار را در آن بازه زمانی انجام خواهند داد. ”

Xbox – مارس 2022 بازی های ویدیویی با طلا

مایکروسافت نمایشگاه قبلی خود را به سبک E3 در کنار بتسدا که اخیراً خریداری کرده بود، در ژوئن نهایی برگزار کرد. سال قبل، مناسبت بازی های ویدیویی در ژوئیه به برگزار شد.

E3 برای سومین سال متوالی مناسبت بدنی این سال را لغو کرده است و فقط برای تأیید برنامه های یک موقعیت دیجیتالی است. با DIEHARD همراه باشید. در سال آخر، ESA سه روز حفاظت از پخش زنده را برای تغییر وضعیت بدنی برگزار کرد.

جف کیگلی، بنیانگذار جوایز ورزشی، تأیید کرده است که مناسبت دیجیتالی او در فصل تابستان، جشنواره ورزشی در سال جاری، احتمالاً در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

حالت ذخیره انرژی ایکس باکس X/S

حتی قبل از همه‌گیری، سازمان‌دهنده E3 ESA در حال حاضر با فشار قابل توجهی برای اختراع مجدد رویداد پرچم‌دار صنعت بازی‌ها مواجه بود و چندین ناشر بزرگ از جمله EA، Sony و Activision این رویداد را در سال‌های اخیر کنار گذاشتند. سال‌ها، و این قبل از لغو سال 2020 بود، پس از آن بسیاری از شرکت‌ها مانند EA و Ubisoft در میزبانی رویدادهای دیجیتال خود از موفقیت برخوردار بودند.

انجام این کار به صورت دیجیتالی کاملاً مناسب است و توضیح آن این است که بیش از 60000 نفری هستند که معمولاً در E3 شرکت می‌کنند. ده‌ها میلیون نفر مشتاق هستند که بفهمند چه اتفاقی می‌افتد و اجرای یک مناسبت به صورت دیجیتالی بهترین راه برای زنده کردن آن است، زیرا این مانیتور مناسب است.

«بازی برای اولین بار جادویی است و دارندگان پلتفرم می‌خواهند نحوه ارسال آن‌ها را برای دنبال‌کنندگان خود در طول یک تخصص دیجیتالی شبیه E3 تعیین کنند. من احساس می کنم که بسیار زیاد خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *