اخبار دنیای بازی

حالت ذخیره انرژی ایکس باکس X/S

حالت-ذخیره-انرژی-ایکس-باکس

کنسول‌های ایکس باکس X/S اکنون می‌توانند بروزرسانی‌ها را در حالت ذخیره انرژی ایکس باکس دانلود کنند.

در یک بروزرسانی درباره تلاش‌های مایکروسافت و ایکس‌باکس برای پایدارتر شدن انرژی، این شرکت فاش کرد که کنسول‌های ایکس باکس اکنون می‌توانند بروزرسانی‌های سیستم و بازی را در حالت Sleep «حالت ذخیره انرژی ایکس باکس» مدیریت کنند. اکنون این تنظیمات انرژی پیش‌فرض برای کنسول‌های جدید راه‌اندازی شده است، برخلاف تنظیمات «Instant On» که قبلاً مورد نیاز بود و ظاهراً اکنون در بروزرسانی ماه مارس به «Standby» تغییر نام داده است.

این یک پیشرفت بزرگ برای اعتبارنامه حالت ذخیره انرژی ایکس باکس است. بسته به مدل سخت افزاری، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می توانند به 1-3 وات کاهش یابند در حالی که اتصال اینترنت را حفظ می کنند و در صورت نیاز به بروز رسانی بیدار می شوند. با دایهارد همراه باشید. برای عملکرد مشابه با ایکس باکس که روی Instant On تنظیم شده است، بسته به مدل، مصرف 10 تا 15 وات را در 24/7 مشاهده خواهید کرد. در زمان راه اندازی Xbox Series X تقریباً 30 وات مصرف می کرد، اگرچه این مشکل با بروز رسانی سیستم عامل برطرف شد.

مایکروسافت از گزارش مصرف انرژی Xbox در ژانویه 2021 به Ars Technica اعلام کرد که بروزرسانی خودکار در حالت ذخیره انرژی ایکس باکس واقعاً امکان‌پذیر است:

یکی از سخنگویان مایکروسافت توضیح می‌دهد که «اگر کنسول در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی با فعال بودن بروزرسانی‌های خودکار باشد، کنسول بیدار می‌شود، بروزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و آنها را در پنجره تعمیر و نگهداری (در صورت وجود) دانلود می‌کند و پس از تکمیل دانلود دوباره خاموش می‌شود. هر 24 ساعت یک بار این اتفاق می افتد. اگر کنسول در حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی باشد اما کاربر به‌روزرسانی خودکار را غیرفعال کرده باشد، کنسول فقط زمانی بروزرسانی‌ها را بررسی یا دانلود می‌کند که کاربر به‌طور دستی این کار را از My Games & Apps انجام دهد.»

حالت ذخیره انرژی ایکس باکس

  • دوستدار محیط زیست
  • برق کمتری مصرف می کند
  • برای ویژگی های از راه دور مورد نیاز است

آخرین کنسول های ایکس باکس مایکروسافت اکنون می توانند بروز رسانی ها را در حالی که انرژی کمتری مصرف می کنند دانلود کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که Xbox Series X/S اکنون می‌تواند به‌روزرسانی‌های سیستم و بازی را در حالت صرفه‌جویی انرژی دانلود کند – قبلاً این کار فقط در حالت Standby امکان‌پذیر بود که انرژی بیشتری مصرف می‌کرد.

مایکروسافت گفته است که یک «سیستم نظارت بر توان پیشرفته» را در تعداد کمی از کنسول‌ها تعبیه کرده است که به آن کمک می‌کند تا بهترین راه‌ها را برای معرفی بهبودهای ذخیره انرژی در آینده شناسایی کند.

این شرکت همچنین از رزین های بازیافتی پس از مصرف بیشتری در محصولات خود استفاده می کند. این کار را برای اولین بار در اواخر سال 2021 با یک کنسول آغاز کرد.

همچنین تا سال 2030، تمامی محصولات و لوازم جانبی Xbox و تمام بسته بندی محصولات مایکروسافت، 100 درصد قابل بازیافت در کشورهای سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) خواهند بود.

مایکروسافت در اواخر سال 2021 شروع به ترکیب رزین های بازیافتی پس از مصرف کننده (PCR) در بدنه تولیدی و اجزای داخلی مختلف Xbox Series S کرد و از رزین های PCR در برخی از کنترلرهای بی سیم Xbox اخیر خود مانند Electric Volt و Daystrike Camo Special Edition استفاده کرد. پانزده رنگ موجود در آزمایشگاه طراحی Xbox نیز از رزین های PCR استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *