مقاله

آیا باید از PS5 به صورت عمودی یا افقی استفاده کرد؟

PS5-دایهارد

آیا باید از PS5 به صورت عمودی یا افقی استفاده کرد؟ PS5 همانند نسخه قبلی خود، می تواند به صورت افقی یا به صورت عمودی قرار گیرد. هر کدام که خودتان ترجیح می دهید.

اکثرا در بازاریابی ها و تبلیغات PS5 را به صورت عمودی نشان می‌دهند، اما پایه همراه آن استند کنسول، کنسول را صاف و بدون لرزش نگه میدارد.

البته طبق نظر کارشناسان تعمیر کنسول، قرار دادن PS5 در کنار آن (به صورت افقی) بهترین راه برای استفاده از سیستم است. با دایهارد همراه باشید. دلیل آن این است که تعدادی از واحدهای PS5، به نظر می رسد نقصی در سیستم خنک کننده دارند.

با استفاده طولانی و زیاد از PS5، کنسول بسیار گرم می شود این نقص می تواند باعث شود که فلز خنک کننده مایع از اطراف APU خارج شود و روی اجزای دیگر فرود بیاید و به طور کلی باعث کمبود الکتریکی شود.

آیا PS5 به صورت افقی نیاز به استند دارد؟

برای قرار دادن افقی PS5 باید از استند استفاده کنید(به دلیل ماهیت منحنی پوسته بیرونی PS5). شما باید از این استند استفاده کنید. با دایهارد همراه باشید. آیا باید از PS5 به صورت عمودی یا افقی استفاده کرد؟ چه تصمیم دارید PS5 را به صورت افقی یا چه به صورت عمودی قرار دهید، باید از استند PS5 استفاده کنید. زیرا به تثبیت سیستم در هر دو پیکربندی کمک می کند. در کل مهم نیست که کنسول را چگونه قرار دهید، باید از استند استفاده کنید.

آیا PS5 می تواند به صورت عمودی بایستد؟

بله. PS5 را می توان به صورت عمودی قرار داد اما به استند نیاز است. با این حال جای مناسبی را برای آن پیدا کنید زیرا ارتفاع آن زیاد است، ابعاد آن حدودا 15.4×4.1×10.2 اینچ می باشد. همانطور که قبلاً گفتیم تعمیرکاران کنسول استفاده از PS5 را به صورت عمودی توصیه نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *