مقاله

احتمال عرضه پلی استیشن 5 اسلیم در اواخر امسال

احتمال-عرضه-پلی-استیشن-5-اسلیم-در-اواخر-امسال

طبق اسناد مدل پلی استیشن 5 اسلیم در اواخر امسال با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد. با دای هارد همراه باشید.

از آنجایی که ظاهراً مدل جدید امسال عرضه می‌شود، احتمالا طولی نمی‌کشد تا شرکت ژاپنی آنرا طراحی کند و از مدل‌های موجود متمایز کند، فاش کند.

آنچه که این مدل فرضی پلی استیشن 5 اسلیم را تنظیم می کند، سازگاری با یک درایو دیسک جداشدنی است که (متاسفانه با مدل های فعلی سازگار نخواهد بود). مهم نیست که چه چیزی در حال حاضر در دست ساخت است احتمالاً قرار است به عنوان یک لوازم جانبی با قیمتی متفاوت فروخته شود

 کمبود تراشه ممکن است بر زمان راه اندازی تأثیر بگذارد.

چند ماه آینده سونی همچنین در حال کار بر روی یک گوشی دستی جدید با تمرکز بر Remote Play به نام Project Q است که باید قبل از پایان سال عرضه شود.

رقیب اصلی پلی‌استیشن، پس از اینکه ایکسباکس سری ایکس را به‌عنوان «نوسازی نسل میانی» نامید، یک پلی‌استیشن 5 پرو نیز در حال توسعه است.

در واقع، عرضه قریب الوقوع پلی استیشن 5 اسلیم تا حدی دلیلی است که بسیاری معتقدند سونی در نمایشگاه اخیر PlayStation خود عقب نشینی کرده است. PS5 Slim یک عنوان عالی برای رویداد معرفی نشده Future of Gaming قبل از انتشار خواهد بود. اما، اگر واقعاً تا دو ماه دیگر منتشر شود، باید به زودی اتفاق بیفتد تا تبلیغات و پیش‌سفارش‌ها افزایش یابد.

از نظر سخت‌افزاری، فراتر از فریم کوچک‌تر و وزن کم، برخی شایعات نشان می‌دهند که می‌تواند شامل یک درایو دیسک USB-C جداشدنی باشد که در بسته‌های PS5 Slim موجود است یا به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

اگر PS5 Slim امسال ظاهر شود، انتظار داریم که از الگوی اعلام و عرضه PS4 Slim پیروی کند. این بدان معناست که احتمالاً در ماه سپتامبر اعلامیه ای را شاهد خواهیم بود و مدت کوتاهی پس از آن یا در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *