اخبار دنیای بازی

اطلاعات جدید از بازی Call of Duty Vanguard

کمپانی ACTIVISION می گوید، بازی Call of Duty Vanguard همچنان برای انتشار در زمستان 2021 برنامه ریزی شده است. جهت دیدن اخبار روز بازی با دایهارد همراه باشید.

همچنین اکتیویژن تایید کرد که بازی Call of Duty Vanguard، امسال برای کنسول های کنونی و نسل بعدی منتشر می شود.

این بازی به عنوان چند نسل دیگر برای کنسول های: PS4 ،Xbox One ،PS5 و Xbox Series S | X عرضه خواهد شد. کمپانی اکتیویژن قصد دارد استراتژی پس از Black Ops War Cold را دو برابر کند و Black Ops قصد دارد عنوان وظیفه جدید در Activision Warzone را ادغام کرده و استراتژی ارائه شده را پس از جنگ سرد، دوچندان کند.

بازی-Call-of-Duty-Vanguard-به-کنسول-های-نسل-جدید-می-آید

بازی Call of Duty Vanguard با تأکید بر منشأ نیروهای ویژه متفقین مدرن در اروپا و اقیانوس آرام، در جنگ جهانی دوم تنظیم شده است.

دانیل آلگره، رئیس و مدیر ارشد اجرایی گفت: “تیم های ما همچنان روی نسخه جدید برتر Call of Duty که برای سه ماهه چهارم 2021 برنامه ریزی شده کار می کنند.”

“علاوه بر معرفی یک تجربه عالی و بدون دردسر برای گیمرهای کنسول کنونی و نسل بعدی، ما بر ادغام بیشتر Warzone و ارتباط مستقیم خود با پایگاه بازیکنان خود از طریق ادغام محتوای عمیق تر بین تجربیات برتر و رایگان و تقویت نوآوری های اساسی تمرکز کرده ایم.”

روب کاستیچ، رئیس Activision نیز گفت که کار این شرکت در مورد بازی Sledgehammer “واقعاً خوب” است.

وی افزود: “در همه شیوه های بازی، بازی های چند نفره، در سراسر کمپین و در سراسر همکاری، پیشرفت بسیار خوبی دارد و ما به زودی این جزئیات را با کاربران به اشتراک می گذاریم.

“از نظر محتوا، یک بازی بسیار قوی است، و خبر خوب این است که، اکنون ما در برنامه های اجرایی خود برای حمایت از کاربران بیش از پیش بسیار جلو رفته ایم، و حمایت کاربران بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *