مقاله

ایکس باکس در حال کار بر روی رفع تاخیر با دکمه Guide controller است

مایکروسافت به دنبال گزارش‌هایی درباره تاخیر دکمه Xbox Guide هنگام استفاده توسط بازیکنان است. ایکس باکس این مشکل را تصدیق کرده است.

در پایین، می‌توانید توییتی از Eden Marie، مدیر مهندسی Xbox را ببینید که در 5 ژانویه منتشر شد. مواردی وجود داشته است که کارکنان Xbox دکمه راهنمای Xbox را هنگام استفاده گزارش کرده‌اند و Eden Marie گفت کاربرانی که این مشکل را دارند، فوراً یک گزارش اشکال برای Xbox برای بررسی بیشتر ارسال کنند.

Xbox Insiders، اگر مشکل تاخیر دکمه Xbox Guide دکمه راهنما دارید، لطفاً فوراً با استفاده از The Guide -> Guide Performance Category، باگ را ثبت کنید. ما گزارش‌های بیشتری را اضافه کرده‌ایم تا سعی کنیم آنچه را که در حال وقوع است مشخص کنیم. 5 ژانویه 2022

با این حال، این تضمینی نیست که وضعیت پیرامون دکمه راهنمای Xbox بلافاصله حل شود. با دایهارد همراه باشید. در حالی که ایکس‌باکس رسماً از کاربران می‌خواهد تا اشکال را گزارش کنند تا بررسی شود.

با این وجود، این یک نشانه مثبت است که ایکس باکس این مشکل را تصدیق کرده و فعالانه آن را بررسی می کند. اگر با ابتکار Xbox Insiders آشنا نیستید، این برنامه‌ای است که به دارندگان خاصی از Xbox اجازه می‌دهد تا پیش‌نمایش محتوا و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آتی را پیش‌نمایش کنند، قبل از اینکه در تاریخ بعد به‌طور رسمی برای همه دارندگان ایکس باکس در سرتاسر جهان به‌صورت زنده ارائه شوند.

در حالی که اعضای انحصاری را می‌بینیم که باید با یک اشکال مقابله کنند، چندین ویژگی را در برنامه Xbox Insiders در سال گذشته پیش‌نمایش دیده‌ایم. برای مثال، در آوریل گذشته، ایکس‌باکس اینسایدرها ویژگی‌ای را نمونه‌برداری کردند که به کاربران اطلاع می‌داد که کدام بازی‌ها در حال حاضر آماده هستند تا از طریق ویژگی Quick Resume از آخرین جایی که در آن بازی شده‌اند، استفاده کنند، قبل از اینکه در اواخر سال برای همه کاربران کنسول ایکس باکس عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *