وبلاگ

بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به Game Pass برای Xbox و PC می‌آیند

ایکس‌باکس می‌گوید «تا جایی که بتواند بازی‌های Activision Blizzard» را در Game Pass قرار خواهد داد.

Xbox Game Pass از 25 میلیون مشترک فراتر رفت و بازی های Activision Blizzard بیشتری در راه است. با دایهارد همراه باشید.

آخرین اعداد عمومی از مایکروسافت به مجموع تعداد مشترکان Game Pass 18 میلیونی اشاره کردند، که به این معنی است که علیرغم گزارش مالی ماه نوامبر که نشان می‌داد از هدف رشد کلی خود کوتاهی کرده است، دسترسی سرویس به سرعت در حال گسترش است.

مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد به قیمت خیره کننده 67.8 میلیارد دلار به توافق رسیده است. با آن، این شرکت اعلام کرده است که بازی‌های این توسعه‌دهنده نرم‌افزار غول‌پیکر به گیم پاس برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی راه پیدا می‌کنند.

Xbox Game Pass چیست و آیا ارزش آن را دارد؟

خرید شرکتی به بزرگی اکتیویژن بلیزارد به تنهایی غول‌پیکر است – اکنون، کتابخانه عظیم بازی‌های این شرکت مانند Call of Duty، Diablo، World of Warcraft، و تمامی بازی‌های دیگر، بازی‌های مایکروسافت، اول شخص هستند. وقتی Game Pass را در نظر می گیرید که بازی های اول شخص مایکروسافت را در روز انتشار با هزینه ماهانه ارائه می دهد، این می تواند یک تغییر واقعی بازی برای صنعت باشد. به جای پرداخت 60 دلار برای Call of Duty، می توان آن را در اشتراک ماهیانه 15 دلاری لحاظ کرد.

مایکروسافت در مورد خرید و نحوه ارتباط آن با Game Pass صحبت کرد. این خرید همچنین مجموعه Game Pass مایکروسافت را با برنامه‌هایی برای راه‌اندازی بازی‌های Activision Blizzard در Game Pass تقویت می‌کند، که به نقطه عطف جدیدی با بیش از 25 میلیون مشترک رسیده است. این شرکت با توجه به نزدیک به 400 میلیون بازیکن فعال ماهانه اکتیویژن بلیزارد در 190 کشور و امتیازات سه میلیارد دلاری، این خرید گیم پاس را به یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین مجموعه‌های محتوای بازی در صنعت تبدیل می‌کند.

MMO و MMORPG چیست؟

باید دید که کدام بازی ها شامل خواهند شد. اما آیا این شرکت آخرین بازی Call of Duty یا Diablo را در روز اول با اشتراک رایگان خواهد ساخت؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد تا جایی که ممکن است عناوین Activision Blizzard را پس از خرید ناشر Call of Duty روی Xbox Game Pass قرار دهد.

شرکت ایکس‌باکس روز سه‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد اکتیویژن بلیزارد را در یک معامله تمام نقدی به ارزش ۶۸.۷ میلیارد دلار خریداری کند.

این قرارداد که به مایکروسافت مالکیت انحصاری Call of Duty، Warcraft، Overwatch، Crash Bandicoot، Guitar Hero و موارد دیگر را می‌دهد، انتظار می‌رود در سال مالی 2023 مایکروسافت که تا 30 ژوئن 2023 ادامه دارد، بسته شود.

اسپنسر نوشت: «در پایان، ما تا جایی که می‌توانیم بازی‌های Activision Blizzard را در Xbox Game Pass و PC Game Pass، عناوین جدید و بازی‌های کاتالوگ باورنکردنی Activision Blizzard ارائه خواهیم داد. با DIEHARD همراه باشید. “ما همچنین امروز اعلام کردیم که گیم پاس اکنون بیش از 25 میلیون مشترک دارد. مانند همیشه، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به ارزش بیشتر و بازی های عالی تر به Game Pass اضافه کنیم.”

مطالب مرتبط: Xbox Game Pass برای رایانه شخصی اکنون “PC Game Pass” است

اسپنسر اضافه کرد: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این شانس را داریم که با افراد شگفت‌انگیز، با استعداد و متعهد در انتشارات Activision، بلیزارد اینترتینمنت، Beenox، Demonware، Digital Legends، High Moon Studios، Infinity Ward، King، Major League Gaming، Radical کار کنیم. سرگرمی، نرم‌افزار Raven، بازی‌های Sledgehammer، اسباب‌بازی‌های باب، Treyarch و هر تیمی در سراسر Activision Blizzard.

تا زمانی که این تراکنش بسته شود، Activision Blizzard و Microsoft Gaming به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهند داد. پس از اتمام معامله، کسب و کار Activision Blizzard به من به عنوان مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ گزارش می دهد.

این امر باعث می‌شود که هیچ عناوین خاصی که به گیم پاس هدایت می‌شوند، تایید نشود. با نگاهی به آخرین خرید بزرگ مربوط به بازی مایکروسافت، می دانیم که بزرگترین بازی های آینده Bethesda، از جمله Starfield و Redfall، همگی برای عرضه یک روزه در Game Pass بلافاصله پس از خرید شرکت توسط مایکروسافت در نظر گرفته شده اند. همانطور که گفته شد، Activision Blizzard یک شرکت بسیار متفاوت از Bethesda است و ترتیبات مربوط به گیم پاس آن با مایکروسافت ممکن است متفاوت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *