وبلاگ

ایکس باکس سری X/S پرفروش‌ترین کنسول بریتانیا در ماه مارس بود

ایکس-باکس-سری-XS

بر اساس اطلاعات به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط ارائه‌دهنده داده GfK، ایکس باکس سری X/S پرفروش‌ترین سیستم کنسول ماه مارس در بریتانیا بود و نینتندو سوییچ، پیشتاز ماه‌های گذشته و همچنین پلی‌استیشن 5 را که بار دیگر به جایگاه سوم سقوط کرد، شکست داد. 

در مجموع، 112000 کنسول در 31 روز مارس فروخته شد که 46 درصد کمتر از آمار ثبت شده در سال گذشته به دلیل کمبود در سیستم های داخلی سونی و مایکروسافت است. با این حال، به لطف بهبود در حواله های کنسول های فوق، آنها 21 درصد بیشتر از ماه فوریه بودند. به طور خاص، ایکس باکس سری X/S تقاضای خود را 61% بهبود بخشید در حالی که سهام PS5 45% بهبود یافت. با دایهارد همراه باشید.

جدیدترین نمودارهای نرم افزاری و سخت افزاری بازی های ویدیویی در ماه مارس منتشر شده است. کنسول شماره یک ماه، کنسول ایکس باکس سری X/S با موجودی اضافی نمایش داده شد. خانواده سیستم‌های نینتندو سوییچ دومین سیستم پرفروش بود، اما فروش متوالی ۲۱ درصد کاهش یافت. علیرغم کاهش فروش سیستم های خانواده نینتندو سوییچ، این سیستم پلتفرم شماره 1 برای سال 2022 تاکنون باقی مانده است. کنسول پلی استیشن 5 سونی سومین سیستم پرفروش بود. پرفروش ترین بازی ماه مارس، Elden Ring بود که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

ایکس باکس سری X/S بیشترین افزایش فروش را در ماه مارس داشته اند که نسبت به فوریه 61 درصد رشد داشته است. سری کنسول‌های مایکروسافت پرفروش‌ترین دستگاه در ماه مارس بود که با ورود تعداد بیشتری از موجودی سری X کمک کرد.

همانطور که از زمان راه اندازی هر دو سیستم نسل فعلی در نوامبر 2020 وجود داشته است، سهام عملاً به همان سرعتی که رسیده است فروخته می شود.

فروش نینتندو سوییچ نسبت به ماه قبل 21 درصد کاهش داشت، اما همچنان دومین کنسول پرفروش در ماه مارس بود. پلتفرم نینتندو تاکنون پرفروش‌ترین کنسول سال است.»

PS5 به دلیل ادامه کمبود کنسول در جایگاه سوم باقی مانده است. با این حال، موجودی جدیدترین دستگاه سونی نسبت به ماه قبل 45 درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *