مقاله

ایکس باکس سیستم Enforcement Strike را معرفی کرد

ایکس-باکس-سیستم-enforcement-strike-را-معرفی-کرد-دایهارد

ایکس‌باکس سیستم جدید Enforcement Strike را معرفی کرد که با آن می توانید گیمرانی را که از استفاده از برخی ویژگی‌ها منع شده‌اند را ببیند. دایهارد

ایکس باکس سیستم جدید Enforcement Strike را برای رسیدگی به رفتار بد گیمر در بازی‌های آنلاین. بررسی دستی تخلفات و اجرای مجازات‌ها برای محدود کردن دسترسی به ویژگی‌های Xbox معرفی می کند.

ایکس باکس برای جلوگیری از رفتار بد گیمران در بازی‌های آنلاین، سیستم جدید حمله اجرایی خود را در کل اکوسیستم نشان داد. سیستم اجرایی جدید به صورت دستی همه تخلفاتی را که توسط کاربر گزارش می شود بررسی می کند و برای مجازات گیمران دسترسی آنها را به Xbox را محدود میکند.

مایکروسافت توجه خود را معطوف به کمک به گیمران کرده تا بفهمند در صورت تخطی از قوانین چه اتفاقی می‌افتد.

سیستم اعتصاب اجرای ایکس‌باکس به گیمر یک لیست کامل از صفر حمله در حساب ایکس‌باکس خود برای شروع ارائه می‌کند. با این حال، جرایم مختلف از ناسزاگویی در یک متن عمومی یا چت صوتی گرفته تا تقلب و آزار و اذیت می تواند تعداد معینی اعتصاب را ایجاد کند.

در یک لیست غیر جامع، ایکس باکس اعلام کرد که اگر بازیکنی برای Gamertag یا Gamerpic نامناسب Xbox گزارش شود. به صورت دستی این گزارش را بررسی می کند و یک اعتصاب برای فحاشی اعمال می کند. به علاوه، این سیستم ممکن است به بازیکن متخلف پیشنهاد کند که می‌تواند Gamertag Xbox خود را تغییر دهد تا از حمله دیگری در جاده جلوگیری کند. اعتصاب ها تا شش ماه قبل از انقضا در رکورد بازیکن باقی می مانند. و حتی یک اعتصاب می تواند منجر به تعلیق یک روزه از خدمات Xbox شود. بازیکنانی که حداکثر هشت strikes جمع کنند، یک سال محرومیت دریافت خواهند کرد.

سیستم Enforcement Strike ایکس باکس

سیستم جدید حملاتی را به هر اجرائی اعمال می‌کند که شدت آن بر اساس فعالیت‌های نامناسب است. هر بازیکن اکنون دیدگاهی از تاریخچه اجرای خود از جمله اعتصابات و تأثیر کلی آنها بر رکورد بازیکن خود خواهد داشت. این سیستم تجدید نظر شده به بازیکنان درک بهتری از شدت اجرا و اثر تجمعی اجرای چندگانه می دهد. شفافیت اجرایی در مورد شفاف سازی بازیکنان در مورد چگونگی تأثیر رفتار آنها بر تجربه آنها است. تلاش‌های ما برای تعدیل محتوا در نتیجه سیستم اعتصاب اجرایی جدید تغییر نمی‌کند.

با سیستم جدید، اعمال strikes نیز بر اساس شدت اقدامات آنها اعمال خواهد شد. این سیستم شبیه به strikes بی ارزشی است که در سیستم های گواهینامه رانندگی در بسیاری از کشورها استفاده می شود. به عنوان مثال، بازیکنی که دو ضربه دریافت کرده باشد، یک روز از سکو محروم می شود، در حالی که بازیکنی که چهار ضربه دریافت کند، به مدت هفت روز محروم می شود. بازیکنان در مجموع 8 اعتصاب دارند و پس از رسیدن به آن، به مدت یک سال از تاریخ اجرا از ویژگی های اجتماعی ایکس باکس مانند پیام رسانی، مهمانی ها و چت مهمانی، چند نفره و موارد دیگر محروم خواهند شد. تمام ضربات دریافت شده به مدت شش ماه در رکورد یک بازیکن باقی می ماند. امروز، همه بازیکنان با یک لوح خالی یا صفر شروع خواهند کرد. هر گونه اجرای قبلی، مانند تعلیق، هنوز باید تکمیل شود. اجرای جدید از امروز منجر به اعتصاب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *