اخبار دنیای بازی

بازی Red Dead Redemption در صدر آثار پر طرفدار فروشگاه PS قرار گرفت

بازی Red Dead Redemption در صدر آثار پر طرفدار فروشگاه PS قرار گرفت، جهت مشاهده اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

بازی Red Dead Redemption که در سال 2010 منتشر شد، در حال حاضر نیز طرفداران زیادی دارد. پورت PS4 بازی Red Dead Redemption در حال حاضر پرطرفدارترین بازی PSN است. موقعیت بازی در نمودار ترند لزوماً نشان دهنده فروش بالا نیست، اما توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

از آنجایی که بازی برای پیش‌سفارش در دسترس نبود، قضاوت در مورد انتظارات پیش از انتشار برای Red Dead Redemption دشوار بود.

با این حال، نقطه ترند به این معنی است که کاربران در مورد بندر بسیار کنجکاو هستند. این نباید تعجب آور باشد زیرا میلیون ها گیمر جدید با Red Dead Redemption 2 به IP معرفی شدند.

کنسول‌های PS4 و PS5 تاکنون هیچ راهی برای اجرای بازی به صورت بومی نداشتند، بنابراین بسیاری از کاربران احتمالاً انگیزه داشتند تا انتشار را پیش‌بینی کنند. به این دلایل، انتظار می رود که پورت ها در پلی استیشن عملکرد خوبی داشته باشند.

پس از انتشار تریلر، کاربران ویدیوی رسمی Rockstar Games را با نپسندیدن در یوتیوب پر کردند و در مدت کوتاهی بیش از 100 هزار نفر را دوست نداشتند. این تریلر را به یکی از محبوب‌ترین ویدیوهای Rockstar Games تبدیل کرد.

بسیاری در مورد برچسب قیمت بازی نگران بودند زیرا 50 دلار قیمت دارد، در حالی که پلتفرم های مایکروسافت به نسخه بهبود یافته مشابه با قیمت کمتر دسترسی دارند. در پاسخ به این موضوع، Take-Two ادعا کرد که پورت Red Dead Redemption ارزش زیادی دارد.

با این وجود، به نظر نمی‌رسد که واکنش‌های متقابل به یک مانع بزرگ برای بازی تبدیل شده باشد، زیرا موقعیت پرطرفدار نشان‌دهنده انتشار موفقیت‌آمیز آن است.

Red Dead Redemption اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن و نینتندو قابل خرید است. دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس همچنین می‌توانند نسخه ارزان‌تری را پیدا کنند و از بازی با پیشرفت‌های Xbox Series X در جدیدترین کنسول لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *