اخبار دنیای بازی

بازی Gran Turismo 7 به فروش این سری بازی کمک کرده و فروش آن از 90 میلیون گذشت

بازی-Gran-Turismo7-دایهارد

بازی Gran Turismo 7 به فروش این سری کمک کرده است تا از 90 میلیون فروش عبور کند. جهت دیدن اخبار روز دنیای بازی با دایهارد همراه باشید.

طبق اطلاعیه ای توسط Polyphony Digital منتشر شد، تاکنون بیش از 90 میلیون نسخه از بازی های Gran Turismo فروش رفته است.

طبق اعلام Polyphony Digital رقم کل فروش سری 80.4 میلیونی را در 5 می 5 2018 داشته است. بنابراین این رقم تقریباً 10 میلیون نسخه از GT Sport و Gran Turismo 7 در چهار سال فروخته شده است.

افتتاحیه Gran Turismo ابتدا در ژاپن بود سپس در غرب. این بازی بیش از 10 میلیون نسخه فروخت و آن زمان پرفروش ترین بازی در پلی استیشن اصلی بود.

می توان گفت تقریباً 10 میلیون نسخه از Gran Turismo Sport و Gran Turismo 7 در چهار سال گذشته در سراسر جهان به خانه بازیکنان رسیده است (به جای فروش به خرده‌فروشان خریداری توسط مشتریان).

یامائوچی میگوید: «این بخشی بود که کنسول پلی‌استیشن به تازگی شروع به کار می‌کرد، و جایی بود که کوتاراگی سان با تب و تاب کار می‌کرد تا مفهوم پلی‌استیشن را زنده کند. آن مکان آن چیزی نبود که من انتظارش را داشتم، اما با نگاهی به گذشته، می توان گفت که من بسیار خوش شانس بودم.»

او خاطرنشان می کند: Gran Turismo اولین طرح پروژه ای بود که از بین نزدیک به 100 پروژه دیگر که در اولین شروع کارم در این صنعت به آن رسیدم، ایجاد کردم. “اگر طرحی غیر از بازی مسابقه ای مورد تایید قرار می گرفت، احتمال زیادی وجود داشت که امروز عنوانی غیر از Gran Turismo می ساختم.”

در 25 سال گذشته، مجموع فروش مجموعه تا 16 نوامبر 2022 به بیش از 90 میلیون نسخه رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *