وبلاگ

بروز رسانی نرم افزار پلی استیشن

تیم های توسعه دهنده محصول پلی استیشن، بروز رسانی نرم افزار پلی استیشن را برای PS5 ،PS4 و PS Remote Play App معرفی کردند. با دایهارد همراه باشید.

در این بروز رسانی پلی استیشن، ویژگی های جدید از جمله صدای سه بعدی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون و افزایش فضای ذخیره سازی S.2 MSD در PS5 اضافه شد. همچنین بروز رسانی برنامه های تلفن همراه مانند Share Screen در PS App، که اخیرا در iOS و Android فعال شد.

یکی از ویژگی های جدید، ردیاب جایزه است که به کاربر اجازه می دهد تا تروفی هایی را که دنبال می کند به راحتی سنجاق کند.

بروز رسانی نرم افزار پلی استیشن صدای سه بعدی بلندگوها

صدای سه بعدی بخش مهمی برای PS5 بوده است: ارائه یک تجربه واقعا همه جانبه نه تنها از طریق تصاویر بصری بلکه از طریق صدا نیز بروز رسانی شده است. وقتی صدای سه بعدی را برای بلندگوهای تلویزیون روشن کنیم، صدا متفاوت است، توصیف آن دشوار است. احساس می کنیم صدا از اطراف گوش و از جلو نیز می آید. مطمئناً تجربه متفاوتی را ارائه می دهد.

افزایش ذخیره سازی PS5 از طریق M.2 SSD

همانطور که امروزه کاربران PS4 زیادی داریم، الگوهای مختلف استفاده از کنسول را مشاهده کردیم. ما PS5 را به دو شکل عرضه کردیم: یکی با درایو دیسک و دیگری بدون آن.

آپدیت جدید PS5 با پشتیبانی از صدای سه بعدی تلویزیون و نصب SSD

دسترسی به Share Screen از طریق برنامه PlayStation

ویژگی PS Remote Play بیشتر کاربردی است، بهترین استفاده از سیستم های PS5 و PS4 زمانی که جلوی تلویزیون خود نیستید.

بطور مثال: در دوران کرونا، من در خانه کار می کنم. من PS5 در اتاق خود ندارم؛ در اتاق نشیمن است، من باید رابط کاربری PS5 را برای کار و گاهی برای بازی بررسی کنم. بنابراین، من PS Remote Play را از PC خود انجام می دهم. و وقتی می خواهم در یک روز آفتابی PS5 را در حیاط خانه ام داشته باشم، iPad خود را بیرون می آورم. حتی وقتی جلوی تلویزیون خود نیستید، با PS Remote Play، این تجربه در همه جا وجود دارد. اکنون با استفاده از داده تلفن همراه، می توانید آن را به خارج از خانه نیز بیاورید. با این ویژگی، کاربران به شیوه های بیشتری از بازی های خود لذت ببرند.

نکته قابل توجه این است که قبل از بروزرسانی سپتامبر، برای مشاهده تصاویر بصری باید در مقابل PS5 قرار می گرفتید. اکنون با تلفن همراه خود می توانید از هر کجا که بخواهید به این station بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *