وبلاگ

بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla به بیرون درز کرد

DLC بعدی Assassin’s Creed Valhalla از جمله تاریخ انتشار فاش شد. ظاهراً «جاه‌طلبانه‌ترین بسط در تاریخ مجموعه» Assassin’s Creed Valhalla از طریق یک فروشگاه اینترنتی چینی به بیرون درز کرده است. با دایهارد همراه باشید.

در توضیحات آمده است: «Dawn of Ragnarök بلندپروازانه‌ترین بسته الحاقی در تاریخ این سری است. آیور باید شخصاً سرنوشت اودین، جنگ نورس ها و سرنوشت خدای خرد را تجربه کند.

«دنیای اساطیر، وظیفه اضطراری نجات کودکان را به دوش می‌کشد و قدرت فوق‌العاده جدید رعد و برق را آزاد می‌کند.

یوبی‌سافت برای این هفته اعلامیه‌ای منتشر می‌کند که ممکن است در مورد یک توسعه جدید باشد، اما یک وب‌سایت چینی دست به کار شده و جزئیات و تصاویر داستان را خیلی زود منتشر کرده است. سپس این فاش توسط طرفداران مشاهده شد و در Reddit پست شد.

نسخه جدید Assassin’s Creed: Valhalla Expansion در ماه مارس عرضه می شود. این بسط جدید “Dawn of Ragnarok” نامیده می شود و به نظر می رسد که ما را مجبور می کند کمی بیشتر از تاریخ Odin زندگی کنیم.

طبق اطلاعات قبلی، Dawn of Ragnarök مجموعه ای از توانایی ها و سلاح های جدید را برای قهرمان داستان Eivor معرفی خواهد کرد. اینها شامل نامرئی بودن کوتاه، قدرت پرواز مانند کلاغ، فلش های دوربری، نیزه سوراخ زنجیر، قدرت های یخی، و توانایی احیای دشمنان است.

Assassin’s Creed Valhalla قرار است دومین سال توسعه را دریافت کند – اولین بار برای این سری – و یوبی سافت قبلاً گفته بود که می خواهد بازیکنان را با محتوا غافلگیر کند.

یوبی سافت این هشدار را در پستی در انجمن خود به اشتراک گذاشت و توضیح داد که دانلود کامل با به‌روزرسانی 1.4.1 به عنوان بخشی از بازسازی بازی پایه مورد نیاز است تا تیم سازنده از “محتوا و به‌روزرسانی‌های بازی آینده” Valhalla پشتیبانی کند.

یوبی سافت قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد هفته آینده به‌روزرسانی جدید عنوان Assassin’s Creed Valhalla را منتشر کند.

به‌روزرسانی 1.4.1 عنوان Valhalla به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با تنظیم تنظیمات سختی مبارزه، مخفی کاری و اکتشاف، تجربه بازی خود را بیشتر از قبل سفارشی کنند. همچنین شامل چندین اصلاح طراحی شده برای بهبود تشخیص و مشکلات پنهان کاری اجتماعی است.

به‌روزرسانی 1.4.1 Assassin’s Creed Valhalla از بازیکنان می‌خواهد که کل بازی را دوباره دانلود کنند.

این الزام بخشی از «تجدید ساختار داده» است که یوبی‌سافت گفته است اندازه فایل عنوان را در همه پلتفرم‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و عملکرد را بهبود می‌بخشد.

به‌روزرسانی جدید Assassin’s Creed Valhalla در نهایت به بازیکنان اجازه می‌دهد به جشنواره Yule دسترسی داشته باشند

Ubisoft تایید کرده است که به‌روزرسانی عنوان 1.4.1.2 «مشکلاتی را که مانع از پیشرفت بازیکنان در جشنواره Yule می‌شود» برطرف می‌کند.

و الحاق بعدی Assassin’s Creed Valhalla، Dawn of Ragnarök، در مارس 2022 منتشر خواهد شد.

Dawn of Ragnarök که توسط Ubisoft Sofia توسعه داده شده است، تیمی که مسئولیت توسعه Assassin’s Creed Rogue و Curse of the Pharaohs برای Assassin’s Creed Origins را بر عهده دارد، حدود 35 ساعت گیم پلی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *