اخبار دنیای بازی

بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 و PS5 در سال 2022

بازی-جنگ-ستارگان-برای-PS4-PS5

بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 و PS5 را که در یک کهکشان دور و دور اتفاق می‌افتند، بررسی کنید.

هیچ چیز مانند هیجانی که هنگام انجام یک بازی ویدیویی خوب جنگ ستارگان احساس می کنید، وجود ندارد. بسته به بازی، می‌توانید برای Rebel Alliance بجنگید، Stormtroopers را از بین ببرید، Millennium Falcon را به پرواز درآورید، در قسمت تاریک بچرخید و…

ما بهترین بازی‌های جنگ ستارگان برای PS4 و PS5 موجود است، گردآوری کرده‌ایم. با دایهارد همراه باشید.

آیا تا به حال خواسته اید که هان سولو را در حال استفاده از شمشیر نوری ببینید؟

یکی از بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 است، این تیراندازی اول شخص کایل کاتارن را دنبال می کند که اساسا بهترین قسمت های لوک و هان است که در یک نفر ترکیب شده اند. این کاراکتر باید با تسلط بر قدرت های خود، سفر در کهکشان و تعامل با چهره های آشنا از سه گانه اصلی فیلم، نیروهای تاریک را متوقف کند. با مقابله با دشمنان تاریک، به انفجارها، شمشیر نوری و قدرت های زور دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید، بازی‌های Jedi Knight قبل از اینکه دیزنی این فرنچایز را تصاحب کند و قوانین جنگ ستارگان را تغییر دهد، ساخته شده‌اند، بنابراین ممکن است برخی از عناصر داستانی را شگفت‌زده کنید.

هنوز هم می توانید این بازی ها را روی PS4 یا PS5 بازی کنید. از آنجایی که نسبتا قدیمی هستند، معمولاً خرید آنها ارزان است. سریال کامل را بازی کنید تا داستان کامل Kyle Katarn را دریافت کنید یا به سادگی Jedi Knight II: Jedi Outcast را انتخاب کنید.

Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast

یکی از بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 است، در این ماجراجویی کلاسیک جنگ ستارگان، مسیر جدای را طی کنید. به عنوان قهرمان کایل کاتارن، در این داستان که اکنون بخشی از افسانه‌های جنگ ستارگان است، برای نجات کهکشان تلاش خواهید کرد.

اگر به دنبال یک بازی تیراندازی اول شخص در دنیای جنگ ستارگان هستید با بازی به عنوان Boss of Delta Squad، از دستورات ساده اما خلاقانه تیم برای هدایت Fixer، Sev و Scorch در میدان‌های جنگ تاریک‌تر The Clone Wars استفاده خواهید کرد.

در حالی که تصاویر بازی قطعا کمی قدیمی است، Aspyr با دقت کار کرده است تا این تجربه را روی PS4 بازسازی کند، بنابراین کنترل‌ها همچنان به خوبی حفظ می‌شوند. همچنین به دلیل اینکه یک بازی شگفت‌انگیز جنگ ستارگان است، مورد توجه است. جنگجویان Geonosian را قطع کنید و به پرواز درآیید.

در حالی که از نظر فنی وضعیت کانن این بازی در حال حاضر مشخص نیست، شایان ذکر است که دلتا اسکواد خود توسط انیمیشن The Clone Wars ساخته شده است، بنابراین حداقل تا حدودی این چهار نفر و اقدامات آنها در کانون اصلی قرار دارند.

Star Wars: Republic Commandoa

دلتا اسکواد را در بخش تاریک‌تر و دیده نشده‌ای از The Clone Wars به تاریخ هدایت کنید. با استفاده از دستورات جوخه، کمین‌های عالی را راه‌اندازی می‌کنید، نیروهای بزرگ‌تری را به عهده می‌گیرید و در یک بازی جنگ ستارگان غیرعادی می‌جنگید. این بازی، یکی از بازی جنگ ستارگان برای PS4 میباشد.

همانطور که از گرافیک بسیاری از بازی های این لیست می توانید متوجه شوید، چندین سال طول کشیده است تا بازیکنان در نهایت یک بازی خوب تک نفره جنگ ستارگان را دریافت کنند. خوشبختانه، ما یک گزینه عالی جدید در Star Wars Jedi: Fallen Order دریافت کردیم.

داستان در مدت کوتاهی پس از وقایع قسمت سوم رخ می دهد. شما کال کسیس را دنبال می کنید، یکی از آخرین جدای های باقیمانده که باید قدرت های خود را در خلال پاکسازی جدای مخفی نگه دارد، زمانی که درست پس از ایجاد ویدر می آید.

اتفاقی برای کال افتاده است که توانایی های نیروی او را قفل کرده است. برای جستجوی جدی دیگر و نابود کردن Inquisitors امپراتوری در طول راه، باید آنها را بازسازی کنید.

انتظار نداشته باشید این بازی پیاده روی در پارک باشد. در بررسی بازی، متوجه شدیم که Fallen Order دارای یک سیستم مبارزه با شمشیر نوری چالش برانگیز است. شما باید قبل از انجام یک حرکت علیه حریف خود به دقت فکر کنید، در غیر این صورت ممکن است شما را برای حمله باز بگذارد. بنابراین به جای اینکه فقط دکمه ها را اسپم کنید، واقعاً باید استراتژی داشته باشید و از طریق حرکات خود فکر کنید. طرح داستان کمی از هم گسیخته است و بر اساس محدودیت های ایجاد شده توسط فیلم ها محدود به نظر می رسد، اما این هنوز یک بازی واقعاً سرگرم کننده برای طرفداران جنگ ستارگان است.

تنها نقطه ضعف دیگر این است که این بازی شما را کمی درگیر می کند و بازی بعدی هنوز به انتشار نزدیک نشده است.

Star Wars Jedi: Fallen Order که در ابتدا برای PS4، Xbox One و PC منتشر شد، برای کنسول‌های نسل فعلی نیز به‌روزرسانی شد.

Star Wars Jedi: Fallen Order

به عنوان یکی از آخرین بازمانده ها، کال کسیس باید راه خود را در سراسر کهکشان به امید محافظت از یک راز بجنگد.

این شرکت، با این دنباله کمی هوشمندتر از نسخه اصلی شد. با این حال، با وجود تمام معایبش، این بهترین بازی چند نفره آنلاین جنگ ستارگان است و همچنین یکی از بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 است.

گرافیک کاملاً عالی است. هنگام بازی در اندور بارانی، قطرات بر روی شخصیت و روی صفحه نمایش شما را شگفت زده می کند. همچنین می‌توانید مکان‌های جنگی شگفت‌انگیز را کشف کنید و به عنوان شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران بازی کنید. بازی چند نفره آنلاین به شما امکان می دهد آیتم های جدیدی به دست آورید، شخصیت ها را باز کنید و از سلاح های جدید استفاده کنید.

11 حالت چند نفره برای تازه و جذاب نگه داشتن گیم پلی وجود دارد. یکی از بدترین چیزها در مورد این بازی این است که صفحه نمایش تقسیم شده آنلاین را ارائه نمی دهد، بنابراین نمی توانید با یک دوست در یک اتاق به صورت آنلاین بازی کنید. علاوه بر این، نسخه‌های PS4 و Xbox One این بازی دارای co-op محلی با صفحه تقسیم‌شده هستند، اما نسخه PC اینطور نیست.

EA همچنین یک حالت کمپین تک نفره را نیز در نظر گرفت که در نسخه اصلی Star Wars Battlefront وجود نداشت.

Star Wars Battlefront 2

با این بازی چند نفره عظیم در هر سه دوره جنگ ستارگان بجنگید. ممکن است کمی سخت شروع شده باشد، اما سال‌ها به‌روزرسانی این رویداد را به جشنی برای همه چیز جنگ ستارگان تبدیل کرد. این بازی یکی از بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 است.

این جدیدترین عنوان به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت انفرادی یا با یک دوست در تمام نه فیلم بازی کنند. بهترین بخش این است که برخلاف بازی های قبلی، لازم نیست داستان را به صورت خطی بازی کنید.

می‌توانید هر قسمت را که می‌خواهید به ترتیبی که می‌خواهید پخش کنید. علاوه بر این، بیش از 200 شخصیت برای جذاب نگه داشتن گیم پلی بازی وجود دارد، از جمله از رسانه های جدیدتر جنگ ستارگان مانند The Mandalorian.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

چه به دنبال یک بازی خانوادگی جدید و عالی باشید و چه بخواهید خودتان کودکی خود را دوباره زنده کنید، LEGO Star Wars: The Skywalker Saga به راحتی بهترین بازی لگو ساخته شده است. هزاران جوک و رازهای زیادی برای کشف وجود دارد.

صدها بازی ویدئویی جنگ ستارگان از زمان انتشار سه گانه اصلی فیلم ساخته شده اند و مطمئناً تعداد بیشتری از آنها در راه خواهند بود. این متأسفانه به این معنی است که چندین ورودی وجود دارد، اما به این معنی است که گزینه های شگفت انگیز زیادی برای بازی وجود دارد.

با نگاهی به آینده، بازی‌های بیشتری در راه هستند، مانند دنباله گزارش شده Star Wars Jedi: Fallen Order. همچنین یک نسخه بازسازی شده انحصاری کنسول PS5 از بازی Star Wars: Knights of the Old Republic نیز در راه است که قطعا ارزش تماشای آن را دارد.

1 دیدگاه در “بهترین بازی جنگ ستارگان برای PS4 و PS5 در سال 2022

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *