مقاله

بهترین بازی های اندروید با کنترلر بلوتوث

بازی با یک کنترلر در دستان شما ساده تر و جذاب تر است. از آنجایی که تعداد کمی از بازی‌ها این ویژگی را ارائه می‌کنند، در اینجا ما یک لیست از بهترین بازی های اندروید با کنترلر را ارائه میکنیم، با دایهارد همراه باشید.

بازی در اندروید معمولاً مستلزم استفاده از کنترل‌های صفحه لمسی است. با این حال، برخی از توسعه‌دهندگان بازی‌ زمان و تلاش خود را صرف اضافه کردن پشتیبانی از گیم‌پدهای بلوتوث می‌کنند.

ما همچنین توصیه می کنیم یک Style Ring یا PopSocket تهیه کنید، که می تواند به شما کمک کند تا گوشی شما را در یک زاویه خوب برای بازی نگه دارید.

ممکن است برخی از این بازی‌ها را از میان بهترین بازی‌های اندروید بشناسید. اما شما برای بهترین بازی ها با پشتیبانی از کنترلر اینجا هستید، بنابراین در مقاله بهترین بازی هایی را که می توانید در Play Srore پیدا کنید به شما ارائه می کنیم.

BombSquad

بازی همیشه با دوستان سرگرم‌کننده‌تر است، و BombSquad یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است، مجموعه‌ای اکشن از مینی‌گیم‌ها با راه‌های متعدد برای پیوستن به بازی است. با گرافیک سرگرم کننده و کارتونی، می توانید از بین هشت حالت مختلف بازی را انتخاب کنید. در این بازی از کنترل‌کننده‌های بلوتوث پشتیبانی می‌شود.

Brawlhalla

Brawlhalla یوبی‌سافت که اغلب به Super Smash Bros تشبیه می‌شود، یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای است که می‌توانید در حال حاضر بر روی موبایل بازی کنید، و همچنین یکی از آن بازی‌هایی است که با استفاده از یک کنترلر، برایتان جذاب باشد. مانند بیشتر بازی‌های مبارزه‌ای، برای تقویت مهارت‌های خود به ورودی‌های دقیقی نیاز دارید که در هنگام استفاده از کنترل‌های صفحه لمسی می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد. اما با یک کنترلر محکم در دست، این بازی پر از ویژگی های تکان دهنده، می تواند ساعت ها و ساعت ها از وقت شما را بگیرد.

Brawlhalla دارای فهرست بزرگی از شخصیت‌های قابل بازی، ده‌ها مرحله، اسمک‌دان‌های 1v1 و 2v2، تماشا، ضبط مسابقات و موارد دیگر است. 5 حالت اصلی وجود دارد که می توانید بازی کنید اما علاوه بر آنها، تعداد زیادی گزینه سرگرم کننده دیگر مانند Kung Foot، BeachBrawl، Showdown و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. حتی می‌توانید لابی‌های سفارشی ایجاد کنید و تنظیمات را طوری تغییر دهید که دقیقاً همان نوع گیم‌پلی مورد نظرتان را طراحی کنید.

Terraria

بازی محبوب دیگری که به موبایل راه پیدا کرد، Terraria یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است. بازی به صورت رویه ای ایجاد شده است، بنابراین هر بار ماجراجویی متفاوتی خواهید داشت. برای شروع سه ابزار اساسی دریافت می کنید، یکی برای حفاری، یکی برای مبارزه و دیگری برای برش چوب. سپس، به یک ماجراجویی همراه با چند مبارزه می روید.

در غیر این صورت، شما جستجو می کنید و سعی می کنید منابعی را بیابید که می توانند در غارها کشف شوند یا توسط دشمنان رها شوند. Minecraft را به صورت دوبعدی در نظر بگیرید و وقت خود را صرف سرگردانی، کاردستی و ساختن کنید.

Terraria از ابتدا برای اندروید بازسازی شد، از جمله رابط کاربری جدید و کنترل‌ها، اما هیچ یک از جذابیت‌هایی را که باعث محبوبیت آن شده بود، از دست نداده است. شما تمام ویژگی‌های مشابه نسخه PC را با امتیاز اضافه‌شده این که می‌توانید آن را در هر جایی بازی کنید، دریافت می‌کنید.

Unkilled

Unkilled یکی دیگر از بازی های تیراندازی اول شخص بسیار جذاب است که به طور کامل از کنترلرهای بلوتوث پشتیبانی می کند و بیش از 150 ماموریت را در کمپین تک نفره به همراه چندین حالت چند نفره آنلاین برای انتخاب ارائه می دهد. می‌توانید کلاس شخصیت‌های دلخواه خود را برای بازی آنلاین انتخاب کنید و سپس مهارت‌ها و سلاح‌های خود را با امتیازهایی که در حین بازی جمع‌آوری می‌کنید ارتقا دهید.

Bridge Constructor

اگر هم Bridge Constructor و هم Portal را دوست دارید، چرا پورتال Bridge Constructor را امتحان نکنید؟ این گیم پلی هر دو بازی را ترکیب می کند، اما در نهایت، هنوز هم یک بازی پازل Bridge Constructor است. پورتال ها و موارد دیگر برای سرگرمی (یا یک چالش) به داخل پرتاب می شوند، اما هنوز زمان خوبی است. و دارای پشتیبانی کنترلر است!

اگر به بازی های پازل علاقه دارید، Bridge Constructor را پیشنهاد می کنیم. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است.

Call of Duty Mobile

به زبان ساده، Call of Duty Mobile یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی است که تاکنون ساخته شده است. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است، یک تجربه معتبر برای طرفداران قدیمی Call of Duty با مجموعه ای کامل از حالت های چند نفره برای انتخاب ارائه می دهد. در حالی که فرنچایز Call of Duty کمپین‌های تک‌نفره واقعاً شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود بازی تا این حد خوب اجرا شود، مشارکت Tencent Games است. آنها صاحب فضای تیراندازی با PUBG Mobile هستند، بازی دیگری که در این لیست قرار دارد، و طرفداران آن بازی رابط کاربری آشنا و عملکرد شگفت‌انگیز گیم‌پلی را که کاملاً برای موبایل بهینه شده است، تشخیص می‌دهند. و برخلاف PUBG Mobile، Call of Duty Mobile به سرعت از کنترلرهای بلوتوث پشتیبانی کامل دریافت میکند، و این همه چیز را بسیار عالی تر می کند!

این بازی دارای حالت‌های اصلی مرگ تیمی است که Call of Duty به آن معروف است، همراه با حالت Battle Royale که در فرنچایز اصلی با CoD: Black Ops 4 معرفی شد. بازی فوق‌العاده‌ای در دست آنهاست، اما گنجاندن حالت نبرد رویال 100 نفره و حالت زامبی مورد علاقه طرفداران، ارزش بسیار بیشتری را به این بازی رایگان می‌افزاید.

از آنجایی که این بازی بسیار محبوب است، پرش به یک مسابقه بسیار سریع است، چه بخواهید با افراد معمولی بازی کنید و چه بخواهید در یک مسابقه رتبه بندی شده با بازیکنان با تجربه روبرو شوید.

Castlevania: Symphony of the Night

Symphony of the Night یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است. با پیشروی در داستان، قلعه مرموز را طی کنید. Symphony of the Night در چشم انداز بازی های امروزی بسیار خوب است. کنترل‌های صفحه لمسی وجود دارند که مشکلی ندارند، اما بازی با یک کنترلر همان جایی است که باید انجام شود.

Stardew Valley

Stardew Valley نیاز کمی به معرفی دارد. این یک بازی برای ایجاد آرامش است و به شما فرصت ایجاد و رشد مزرعه خود را می دهد. اگر این کار شماست، کارهای پرمشغله زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

در همه موارد، Stardew Valley چیزهای زیادی را به شما ارائه می دهد تا زمان خود را در آن صرف کنید. این نسخه دارای ویژگی‌های منحصر به فرد موبایل مانند ذخیره خودکار، انتخاب خودکار و حمله خودکار است تا بازی روی صفحه لمسی را آسان‌تر کند. اما این لیستی از بازی هایی است که از گیم پد پشتیبانی می کنند، خوشحال خواهید شد که بدانید Stardew Valley از کنترلرهای خارجی پشتیبانی می کند.

Dandara

Dandara یک بازی فوق العاده جذاب است. همانطور که ممکن است از این ژانر انتظار داشته باشید، در حین تلاش برای قدرتمندتر کردن قهرمان برای آزمایش های پیش رو، جستجو های انفرادی زیادی وجود دارد. Dandara داستان زنی را روایت می کند که برای جلوگیری از فروپاشی قریب الوقوع دنیای خود می جنگد. در سراسر آن سفر کنید، با شخصیت های جالب آشنا شوید و در برابر چالش هایی که در انتظار شما هستند زنده بمانید. با جستجو در دنیای منحصر به فرد و کشف رمز و رازهای آن، جاذبه را نادیده بگیرید.

Dead Cells

Dead Cells چندی پیش برای اندروید منتشر شد و ارزش صبر کردن را داشت. این بازی یکی از بهترین بازی های هند در دهه اخیر است. این بازی، نبرد سخت و وحشیانه ای را که بسیاری با دارک سولز مقایسه می کنند با یک سرکش ترکیب می کند تا اطمینان حاصل شود که هر مرگی آسیب می زند. هر بار که شکست می خورید، دوباره از سلول خود برمی گردید، از نو شروع می کنید، از اشتباهات خود درس می گیرید و سعی می کنید این بار بهتر عمل کنید.

پشتیبانی از کنترلر به صورت استاندارد ارائه می شود و این بهترین راه برای انجام بازی است. کنترل‌های صفحه لمسی بسیار خوب هستند، اما اگر صادق باشیم، شکست دادن یک دستگاه جانبی خارجی بسیار سخت است. برای زنده ماندن در این بازی به تمام کمک هایی که می توانید دریافت کنید نیاز دارید، و حتی با کنترلر، این یک چالش بی رحمانه است. اما این بهترین قسمت Dead Cells است.

Sky: Children of the Light

یک بازی ماجراجویی اجتماعی است که در یک جهان دیگر اتفاق می افتد. در Sky، هفت قلمرو پادشاهی زمانی پر رونق را با استفاده از شنل مسحور شده ای که به شما امکان پرواز را می دهد، جستجو خواهید کرد. اینکه چقدر می‌توانید پیش بروید به سطح شنل شما بستگی دارد و بازیکنان می‌توانند تجهیزات خود را ارتقا دهند و با رویارویی با ارواح و به دست آوردن “نور بالدار” از طریق کمک به آنها، به جستجو بیشتر ادامه دهند.

گرافیک Sky واقعاً فوق‌العاده است و حیف است که این زیبایی را با انگشت شست خود بپوشانید، بنابراین پشتیبانی از کنترلر در اینجا یک ویژگی خوشایند است. همچنین بسیاری از ویژگی ها قابل باز شدن و خرید و انواع ارزهای درون بازی وجود دارد که برای جمع آوری همه آنها نیاز دارید. Sky: Children of the Light همراه با یک موسیقی متن دوست داشتنی و یک حلقه گیم پلی جامد، به راحتی یکی از بهترین بازی های موبایل موجود در حال حاضر است.

Doom & Doom II

حتی پس از گذشت تقریبا 30 سال، این بازی ها هنوز قابل تشخیص هستند. خود پورت های اندروید با پشتیبانی از کنترلرها و فریم ریت بالاتر برای نمایشگرهای 90 هرتز و 120 هرتز بسیار خوب هستند.

در ازای پول خود، تمام محتوای اصلی را دریافت می کنید که نشان دهنده ساعت ها گیم پلی است. هر دو بازی قدیمی شده اند و هنوز هم با تجهیزات جانبی مدرن یا کنترل های صفحه لمسی به خوبی بازی می کنند.

Evoland 2

Evoland 2 یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است. این بازی که در ابتدا در سال 2015 بر روی Steam منتشر شد، دنباله‌ای فوق‌العاده برای اولین Evoland است و با گرافیک و گیم‌پلی که با پیشروی در داستان تکامل می‌یابد، از همین روند پیروی می‌کند.

این بازی به‌عنوان یک اکشن RPG معمولی شروع می‌شود، اما با پیشروی در داستان، گرافیک و گیم‌پلی هر دو تغییرات چشمگیری ایجاد می‌کنند که به طرز شگفت‌انگیزی کار می‌کنند تا احساس تازگی بازی را حفظ کنند.

Evoland 2، یک بازی عالی برای طرفداران بازی های RPG و فرهنگ بازی های ویدیویی است و ارزش بازی کردن را دارد. مهم تر از همه، پشتیبانی از کنترلرهای بلوتوث و Android TV، از جمله تلویزیون NVIDIA Shield وجود دارد.

Fortnite

یکی از محبوب ترین بازی های دنیا چندی پیش برای اندروید عرضه شد. خوشبختانه، اگر می خواهید آن را بازی کنید هنوز در خارج از ویترین گوگل موجود است. کاربران سامسونگ می توانند اپلیکیشن Epic Games را مستقیماً از فروشگاه گلکسی نصب کنند. اگر دستگاه اندرویدی دیگری دارید، می‌توانید فایل را مستقیماً از Epic بگیرید. سپس برای اجرای آن باید اپلیکیشن Epic Games را در کنار آپلود کنید.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، Fortnite یک غول بزرگ است. این یک پدیده فرهنگی است، بر خلاف هر بازی دیگری قبل از آن. اگرچه اولین بازی نبرد رویال نبود، اما فورتنایت این ژانر را به حدی محبوب کرد که در سال‌های بعد شاهد چندین کلون بودیم.

Fortnite تنها نسخه موبایل نیست، مانند Call of Duty یا PUBG، بلکه یک تجربه کامل است. می توانید روی رایانه شخصی یا کنسول خود بازی کنید. شما به همه چیز از جمله پیشرفت در Battle Pass خود دسترسی خواهید داشت.

GRID Autosport

بازی‌های مسابقه‌ای عالی برای اندروید منتشر شده‌اند، اما تعداد کمی از آنها عمق گیم‌پلی و گرافیک درخشان موجود در GRID Autosport را ارائه می‌دهند. GRID که توسط Feral Interactive توسعه یافته است، معتبرترین تجربه مسابقه ای را که می توانید در تلفن همراه خود بازی کنید، با پشتیبانی کامل از کنترلرهای بلوتوث ارائه می دهد.

GRID مانند یک بازی با کیفیت کنسول برای گوشی شما به نظر می رسد که دارای گرافیک با کیفیت کنسول است. بیش از 100 ماشین برای رانندگی با تعداد مساوی مسیر برای سوختن لاستیک وجود دارد و فقط مسابقات دایره ای نیست که در دسترس است. GRID دارای مجموعه‌ای باورنکردنی از انواع مسابقه در طیف گسترده‌ای از رشته‌ها است – از چرخ‌های باز و مدارهای توری گرفته تا مسابقات درگ خیابانی و حتی مسابقات تخریب آشفته.

حالت حرفه‌ای با ارزش تولید عالی و انیمیشن‌های قبل از مسابقه در دسترس است که به شما امکان می‌دهد از رتبه‌ها بالا بروید و به بهترین راننده حرفه‌ای تبدیل شوید. مسابقاتی مانند مسابقات استقامت و درگ همراه با حالت‌های آرکید مانند مسابقات حذفی (که در آن مسابقه‌دهنده در جایگاه آخر در هر دور حذف می‌شود)، مسابقات پوینت بازرسی که در آن با ساعت مسابقه می‌دهید، و مسابقات دریفت که در آن امتیازهایی را برای کشیدن پاور اسلایدهای نرم کسب می‌کنید.

GRID Autosport به شما کنترل کامل بر تمام تنظیمات را می دهد تا هرگز از این که خیلی آسان یا خیلی سخت است ناامید نشوید. دشواری مقیاس‌پذیری وجود دارد که با کمک‌های ترمز و سایر ویژگی‌ها شروع می‌شود تا تجربه‌ای آسان‌تر و به سبک آرکید برای گیمرهای معمولی داشته باشید، یا می‌توانید سختی را افزایش دهید و تنظیمات را روی تنظیمات شبیه‌سازی برای طرفدارانی که مشتاق یک تجربه مسابقه‌ای ناب هستند تنظیم کنید. گنجاندن پشتیبانی از کنترلر بلوتوث تنها دلیل دیگری است که چرا این یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای اندروید است.

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade که به خاطرات بازی‌هایی مانند Jet Moto یا Wave Race 64 بازمی‌گردد، یک حالت حرفه‌ای داستان محور در کنار گزینه‌هایی برای اجرای یک مسابقه سریع یا نبرد با حریفان آنلاین دارد. گرافیک فوق‌العاده است، با جلوه‌های آب و تاری حرکت واقعاً حس خوبی از سرعت به بازی می‌دهد.

هنگام بازی در حالت حرفه ای، موارد زیادی برای باز کردن و ارتقاء وجود دارد، و هوش مصنوعی عالی است و در مقایسه با سایر بازی های مسابقه ای چالشی واقعی را ایجاد می کند. شما همچنین می توانید ترفندهایی را انجام دهید که باعث تقویت شما برای پشت سر گذاشتن سریع رقابت می شود.

Limbo

Limbo یک بازی کلاسیک در ژانر مستقل است، هم به دلیل زیبایی و هم به دلیل ترسناک بودن – و واقعاً یک بازی وحشتناک است. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است، ممکن است آراکنوفوب ها در اینجا کار سختی داشته باشند، اما اگر بتوانید ترس خود را از بین ببرید، یک ماجراجویی فوق العاده با اسکرول جانبی خواهید داشت.

داستان بازی لیمبو | DieHard

Limbo با ظاهر سایه دار و تاریک خود فوراً قابل تشخیص است. پشتیبانی از کنترلر نیز در اینجا وجود دارد، و شما می توانید همه چیز را مشاهده کنید. توسعه دهندگان حتی به شما این امکان را می دهند که ابتدا با یک نسخه نمایشی جداگانه، چیزها را به صورت رایگان امتحان کنید.

Minecraft

این یک پدیده فرهنگی است که گیمرها در هر سنی در سراسر جهان آن را دوست دارند. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است، یک بازی بسیار قوی است و به دلایل خوب، به ویژه به دلیل سادگی، محبوبیت دارد. اگرچه چندین سال از عمر آن می گذرد، اما این بازی همچنان قوی است و هیچ نشانه ای از توقف در آن دیده نمی شود.

نسخه اندروید Minecraft با ویژگی های غنی و به طور کامل پشتیبانی می شود و مانند نسخه های دیگر کامل است. این بازی با ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، سوییچ، ویندوز 10 و iOS به صورت متقابل انجام می شود. همچنین آخرین به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند.

Minecraft واقعاً یک بازی حیرت‌انگیز در گستره و اجرای خود است. به علاوه، شما از کنترلر بسیار شیرین پشتیبانی می کنید تا گیم پلی خود را بهتر کنید!

PewPew 2

با حفظ تم یکپارچه سازی با سیستم عامل، PewPew 2 یک تیرانداز به سبک آرکید کلاسیک است که برای جلسات بازی سریع همراه با عمق و تنوع گیم پلی کاملاً عالی است. برخلاف نسخه رایگان قبلی خود، این دنباله یک عنوان پولی است، اما در اینجا شما 9 حالت بازی منحصر به فرد را برای بازی، از جمله حالت مبارزاتی با سه سطح سخت، دریافت می کنید.

Modern Combat 5: mobile FPS

این بازی تیراندازی اول شخص موبایلی که در ابتدا با عنوان Modern Combat 5 Blackout منتشر شد، یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است. یک FPS موبایل قوی با گرافیک خیره کننده و گزینه هایی برای بازی در کمپین انفرادی یا آنلاین کردن آن است – و می توانید با یک کنترلر مناسب در رقابت خود برتری پیدا کنید.

کاملاً واضح است که این بازی در ابتدای انتشار سعی داشت کمی درخشش فرنچایز Call of Duty را از بین ببرد. اکنون که Call of Duty نسخه مناسبی دارد، گیمرها ممکن است احساس کنند انگیزه کمتری برای بازی این تیراندازی قدیمی موبایل وجود دارد، اما اگر هرگز Modern Combat 5 را بررسی نکرده‌اید، هنوز ارزش وقت گذاشتن را دارد.

Oddmar

Oddmar یکی از بهترین بازی های اندروید با کنترلر است، یک بازی عالی از توسعه دهندگان Leo’s Fortune است.

شما نقش Oddmar، یک وایکینگ تبعیدی را بازی می کنید که هرگز به گفته های اجداد جنگجوی خود عمل نکرد. یک پری جادویی به شما قدرت های ویژه ای می دهد و بقیه به شما بستگی دارد.

Oddmar همچنین از ذخیره‌سازی‌ها و دستاوردهای ابری از طریق بازی‌های Google Play پشتیبانی می‌کند. و مانند Grimvalor، یک نسخه ی نمایشی رایگان دریافت می کنید تا قبل از انجام بازی آن را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *