مطالب آموزشی

نحوه قرار دادن مموری کارت در نینتندو سوییچ

نحوه-قرار-دادن-مموری-کارت-در-نینتندوسوییچ-دایهارد

در این مقاله نحوه قرار دادن مموری کارت در نینتندو سوییچ را آموزش می دهیم. با دایهارد همراه باشید.

یکی از نقاط ضعف کنسول نینتندو، مقدار محدود فضای ذخیره‌سازی آن است. با تنها 32 گیگابایت، ممکن است متوجه شوید که پس از انجام تنها چند بازی، فضای بیشتری برای شما باقی نمانده است. این بدان معنی است که شما باید بین حذف داده‌های بازی‌های محبوب یا افزایش فضای ذخیره‌سازی یکی را انتخاب کنید.

خوشبختانه، تنظیم مموری کارت روی سوئیچ بسیار ساده است و تنها در چند مرحله قابل انجام است:

1- کنسول نینتندو را خاموش کنید.

2- سوئیچ را برگردانید تا رو به پنل پشتی باشد. نینتندو سوییچ را از داک خارج و آن را به سمت پایین قرار دهید.

3- kickstand را باز کنید. kickstand یک نوار پلاستیکی کوچک در پشت نینتندو سوییچ است که از پایین نینتندو سوییچ باز می شود. برای باز کردن آن از ناخن یا یک وسیله نازک استفاده کنید. یک اسلات micro SD در زیر kickstand وجود دارد.

4- مموری کارت را وارد کنید. micro SD را به طوری که برچسب آن رو به بالا باشد و لبه بلند آن به سمت چپ باشد، قرار دهید. Nintendo Switch از مموری کارت استاندارد (حداکثر 2 گیگابایت)، micro SDHC (2 تا 32 گیگابایت) و micro SDXC (64 گیگابایت و بالاتر) پشتیبانی می کند.

5- مموری کارت را فشار دهید تا در جای خود قفل شود. وقتی این کار را انجام می دهید صدای کلیک می شنوید.

6- کنسول را روشن کنید اگر یک کارت SD خالی وارد کنید، فضای ذخیره اضافی بلافاصله در دسترس خواهد بود. این مورد را با انتخاب نماد چرخ‌دنده (System Settings) و سپس انتخاب مدیریت داده‌ها تأیید کنید. فضای ذخیره سازی کارت micro SD موجود را در گوشه سمت راست بالا نمایش داده می شود.

اگر یک کارت micro SD با اطلاعات روی آن قرار دهید، از شما خواسته می شود که micro SD را فرمت کنید. Format را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را برای فرمت کردن کارت micro SD دنبال کنید. همه داده‌های کارت micro SD را از دست خواهید داد، بنابراین مطمئن شوید که از هر چیزی که می‌خواهید نگه دارید، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *