وبلاگ

تفاوت بین Xbox One و Xbox One S

مایکروسافت ایکس باکس وان، ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس را منتشر کرده است. اگر تصمیم نگرفته اید ایکس باکس وان بخرید یا ایکس باکس وان اس، می توانید این پست را بخوانید تا تفاوت بین Xbox One و Xbox One S را بدانید و بدانید کدام برای شما مناسب تر است. با DIEHARD همراه باشید.

طراحی Xbox One VS Xbox One S

پوسته Xbox One سیاه است و Xbox One S از پوسته سفید استفاده می کند. اما جالب تر از طرح رنگ جدید این است که Xbox One S 40 درصد کوچکتر از Xbox One است. ابعاد Xbox One S 13.1 x 10.8 x 3.1 اینچ و ابعاد Xbox One 11.6 x 8.9 x 2.5 اینچ است.

تفاوت بزرگ دیگر طراحی بین این دو کنسول بازی این است که Xbox One S هم اکنون می تواند عمودی باشد. به این ترتیب می تواند حجم کمتری را در کنار تلویزیون اشغال کند.

ویژگی های Xbox One و Xbox One S

برخی ویژگی های جدید در Xbox One S. Xbox One S از پخش ویدئو 4K ULTRA HD و 4K BLU-RAY پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید Blu-ray 4K پخش کرده و محتوای 4K را از Netflix و Amazon در Xbox One S پخش کنید.

با این حال، Xbox One S از بازی های 4K پشتیبانی نمی کند، البته برای تماشای تقویت ویدیو به تلویزیون 4K نیاز دارید. Xbox One اصلی دارای پخش کننده Blu-ray بود، اما از دیسک های 4K پشتیبانی نمی کرد.

یکی از ویژگی های حذف شده از Xbox One S پورت اختصاصی Kinect است. بنابراین، اگر صاحب Kinect هستید، برای استفاده از آن با Xbox One S به آداپتور USB نیاز دارید. Xbox One S دارای بلستر IR است، بنابراین می توانید از یک کنترل از راه دور برای جابجایی بین همه لوازم جانبی AV استفاده کنید.

کنترلر Xbox One VS Xbox One S

کنترلر Xbox One S دارای جک است که به شما امکان می دهد از طریق هدست با دستیار دیجیتال ارتباط برقرار کنید. از نظر لمسی و بازی، کنترلر هنوز بسیار شبیه به کنترلری است که همه ما به آن عادت کرده ایم، اگرچه دارای بافت بافت جدید و مجموعه ای از روکش ها است. این کنترلر همچنین مجهز به بلوتوث است که می تواند دامنه آن را افزایش داده و بازی بی سیم را با بازی های Xbox Anywhere راحت تر کند.

عملکرد Xbox One VS Xbox One S

با پشتیبانی کامل از HDR و ارتقاء 4K ،Xbox One S قابل مقایسه با Xbox One اصلی است. این جلوه های بصری بهتری را برای بازی ها ارائه می دهد و تلویزیونی را برای شما فراهم می کند که از HDR پشتیبانی می کند. در صورت نیاز حتی می توان آن را به 4K ارتقا داد.

شما همچنین می توانید با استفاده از Dolby’s Atmos و صدای DTS: X صدای صوتی پیشرفته ای را برای یک تجربه بازی همهجانبه داشته باشید. اما ایکس باکس وان اس همچنین یک پخش کننده رسانه بسیار توانا است. می تواند خروجی 4K را از Netflix و Amazon Prime مدیریت کند و حتی می تواند به عنوان پخش کننده Blu-ray UHD عمل کند.

سازگاری Xbox One در مقابل Xbox One S

Xbox One S از تمام بازی هایی که دوست دارید در Xbox One و بالعکس پشتیبانی می کند. همچنین ممکن است Xbox One S بازی های قدیمی را به 4K ارتقا دهد (توجه داشته باشید که با این وضوح ارائه نمی شود – فقط افزایش می یابد).

تفاوت بین Xbox One و Xbox One S، قیمت و در دسترس بودن

مایکروسافت استفاده از Xbox One اصلی را متوقف کرده است. این بدان معناست که اگر می خواهید آنرا بخرید، باید از تأمین کننده ای مانند GameStop، فروشنده شخص ثالث در آمازون یا یک سایت فروش مجدد مانند eBay یا Craigslist خرید کنید. شما می توانید نسخه ویژه بازسازی شده رسمی را با قیمت حدود 200 دلار پیدا کنید.

Xbox One S را می توان از طریق چندین بسته نرم افزاری مختلف مایکروسافت و سایر وسایل ارائه داد. در فروشگاه رسمی مایکروسافت، می توانید بسته های 300 دلاری را با 1 ترابایت Xbox One S و بازی های منتخب پیدا کنید. همچنین می توانید یک ایکس باکس وان اس 500 گیگابایتی بدون بازی همراه با قیمت 250 دلار پیدا کنید.

حرف آخر

در پایان، این پست تفاوت بین Xbox One و Xbox One S را گفتیم و از جنبه های مختلف مقایسه کردیم. بنابراین پس از خواندن این پست، باید بدانید که کدام بر اساس نیاز شما برای شما مناسب تر است.

قابلیت جدید کنترلر ایکس باکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *