اخبار دنیای بازی

ساخت بازی Final Fantasy 16 تقریبا تکمیل شده است

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16 در پخش آخر هفته بازی Tokyo Game Show یک به روز رسانی کوچک را ارائه داد و مدعی شد که Square Enix در حال حاضر در حال تکمیل آخرین مراحل بازی RPG PS5 است.

در جریان پخش زنده TGS روز شنبه، ناوکی یوشیدا تأکید کرد که طراحی اصلی بازی Final Fantasy 16 به پایان رسیده است و ادعا کرد که تیم توسعه در حال نهایی کردن تلاش های جانبی باقی مانده است که قرار است در بازی ظاهر شوند. با دایهارد همراه باشید.

یوشیدا گفت که مدل های شخصیت بازی نیز در حال تکمیل شدن هستند و تنها چند بهبود کیفیت در بازی باقی مانده است.

تریلر بازی Final Fantasy XVI – Awakening (PS5)

Final Fantasy 16 هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد. با این حال، Square Enix پیشنهاد کرده است که توسعه بازی از زمان اعلام آن در یک سال پیش به خوبی پیشرفت کرده است.

در اکتبر 2020، صفحه استخدام Final Fantasy 16 اظهار داشت: “ما در حال حاضر توسعه اولیه و تولید سناریو را تکمیل کرده ایم و همچنان در حال گسترش ابزارهای توسعه خود به ایجاد دارایی های بزرگ و ایجاد نبردهای اصلی هستیم.”

اسکوئر انیکس به طور رسمی قسمت جدید Final Fantasy را در ویترین PS5 در سپتامبر 2020 اعلام کرد.

اگرچه زمان انتشار تأیید نشد، افشاگری تقریباً چهار دقیقه فیلم از جنبه های مختلف عنوان ارائه می دهد، که نشان می دهد تا حد زیادی در حال توسعه است.

بازی Final Fantasy 16 توسط هیروشی تاکائی (طراح) که در Final Fantasy XIV و The Last Remnant همین نقش را بازی کرده است کارگردانی می شود.

او در سپتامبر گفت: “در حالی که ما هر روز روح و قلب خود را در این پروژه قرار می دهیم، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم آن را به دست شما برسانیم.” “اما من به شما قول می دهم که ارزش صبر کردن را دارد!”

در اولین تریلر معرفی بازی Final Fantasy 16 به انتشار بازی بر روی پلتفرم PC اشاره شده بود، اگرچه در نهایت حذف شد. بعداً در مورد شفاف سازی وضعیت، اسکوئر انیکس گفت: “ما اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا FF16 در پلتفرم های دیگر به جز PS5 منتشر می شود نداریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *