وبلاگ

آپدیت جدید PS5 “عملکرد سیستم را بهبود می بخشد”

Diehard-PS5

آپدیت جدید PS5 سیستم PS5 21.02-04-51.00 توسط سونی منتشر شد. عملکرد سیستم را بهبود می بخشد

آپدیت سیستم‌افزار جدید تقریباً 914 مگابایت وزن دارد، و کسانی که امیدوارند آپدیت VRR درخواستی (نرخ تازه‌سازی متغیر) را داشته باشند، از دانستن اینکه این نسخه جدید سیستم آن آپدیت نیست، ناامید خواهند شد!

در عوض، یادداشت‌های انتشار رسمی برای این به‌روزرسانی سیستم جدید فقط یک بار دیگر به بهبود عملکرد سیستم اشاره کردند.

نسخه بتا، که اکنون برای آزمایش‌کنندگان منتخب روی کنسول‌های PS5 در دسترس است، شامل ویژگی‌های جدید رابط کاربری، بهبودهای Game Base، گزینه‌های جدید چت مهمانی، ویژگی‌های دسترس‌پذیری و غیره است.

آپدیت جدید PS5

این بروز رسانی عملکرد سیستم کنسول نسل بعدی سونی را بهبود می بخشد.

ماه گذشته، سونی به‌روزرسانی سیستم بتا پلی‌استیشن 5 را که در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفت، توضیح داد. با دایهارد همراه باشید. ویژگی‌های جدید شامل بهبودهای بیشتر رابط کاربری در کنار گزینه‌های مختلف گپ پارتی، و همچنین ویژگی‌های جدید دسترسی و فرمان‌های صوتی برای کسانی که در ایالات متحده و بریتانیا هستند، می‌شود.

فرمان صوتی (پیش نمایش): نسخه محدود ایالات متحده و بریتانیا

این ویژگی در حال حاضر به زبان انگلیسی برای شرکت کنندگان بتا با حساب های ثبت شده در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

برای شروع، فرمان صوتی (پیش نمایش) را از منوی تنظیمات فعال کنید. سپس، “Hey, PlayStation!” و از کنسول PS5 خود بخواهید یک بازی را پیدا کند، یک برنامه یا تنظیمات را باز کند، یا در حین لذت بردن از یک فیلم، نمایش تلویزیونی یا آهنگ، پخش را کنترل کند.

سپتامبر 2021 شاهد آخرین به روز رسانی سیستم عامل PS5 بودیم. این به روز رسانی افزایش حافظه SSD M.2، بهبودهای UX، ردیاب Trophy، پشتیبانی از صدای سه بعدی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون، پشتیبانی از PS Remote Play و امکان مشاهده پخش‌های Share Screen در برنامه PS را اضافه کرد.

PS5 در حال حاضر در سطح جهانی در دسترس است – اگرچه هنوز هم دستیابی به آنها بسیار سخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *