اخبار دنیای بازی

خالق God of War بازی جدید پلی استیشن، هوش از سر طرفداران می برد

دیوید جاف معتقد است که این رویداد ارزش انتظار را دارد، رویداد آینده PlayStation Showcase سونی در حال حاضر ذهن مردم را درگیر کرده است. در این رویداد بازی God of War معرفی میشود.

این رویداد به خودی خود 40 دقیقه طول خواهد کشید، اما انتظار می رود که حجم زیادی محتوا داشته باشد.

دیوید جاف در یکی از جریانهای اخیر خود، مدیر بازی و طراح اصلی بازی God of War (و سایر بازیها)، گفته است: رویداد PlayStation Showcase گیمر هایی را که به دنبال “وسایل بزرگ سونی” هستند ناامید نمی کند. او معتقد است که این رویداد “هوش از سر طرفداران می برد”.

رویداد ویترین PlayStation: God of War Creator به بازی جدید پلی استیشن اشاره می کند

دیوید جاف درباره برخی از اسرار در مورد رویداد پلی استیشن Showcase و آنچه اکثر بازیکنان نمی دانند صحبت خواهد کرد. او گفت: “من نمی خواهم به شما بگویم که چه چیزی در آنجا خواهد بود، و من همه چیز را نمی دانم، اما من اطلاعات کمی را می دانم و شما نمی دانید، اگر به دنبال پلی استیشن سنتی قدیمی و عالی هستید، ناامید نخواهید شد.”

او می گوید که تیم های سونی “با حضور پر رنگ” در آنجا حضور خواهند داشت و او “بسیار هیجان زده است که شاهد واکنش مردم به آن می باشد”. جاف می افزاید که او هنوز بازی هایی را که به آن اشاره خواهد کرد، خودش هنوز ندیده است، اما به توسعه دهندگان سونی و کارهایی که آنها روی آن کار می کنند بسیار افتخار می کند.

این خود نشانه واضحی است که نشان می دهد سونی، عظیم تر از قبل خواهد شد و ترکیبی از عناوین شخص اول را به نمایش می گذارد. دیوید جاف در مورد عنوان مورد انتظار ترین عنوان بازی God of War توضیح داد، “مردم گمانه زنی می کنند که بازی God of War یا هر طور که می خواهند آن را بنامند، وجود خواهد داشت. من نمی گویم هست یا نیست… من چیزی در این مورد نمی دانم.”

وی در ادامه افزود: “آنچه من به شما خواهم گفت این است که من از افراد مطلع می شنوم که این بازی 40 ساعت است. هدف آنها 40 ساعت گیم پلی است.”

این تأیید کافی است که عنوان AAA سونی God of War Ragnarök در رویداد آینده PlayStation Showcase معرفی خواهد شد. از نظر زمینه، داستان اصلی بازی God of War 2018 در حدود 21 ساعت بود، تقریبا میشه گفت، می توانیم دو برابر زمان بازی را بررسی کنیم.

دنباله عنوان 2018 قرار بود در سال 2021 راه اندازی شود، اما به دلیل مسائل توسعه ای، یک سال دیگر تاخیر افتاد. جدا از این، بازیکنان می توانند عناوین جدیدی را از استودیوهای IP مختلف سونی و همچنین اعلامیه های شخص ثالث انتظار داشته باشند. این رویداد نقشه راه بازی های پلی استیشن برای فصل تعطیلات آینده و همچنین برای سال 2022 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *