اخبار دنیای بازی, وبلاگ

خرید استودیوی بازی سازی Savage برای بخش موبایل PlayStation Studios توسط سونی

سونی استودیوی بازی سازی Savage را خریداری کرد و بخش موبایل جدید PlayStation Studios را معرفی کرد.

شرکت سونی برای خرید استودیو بازی سازی Savage، توسعه‌دهنده بازی‌های موبایل، قرارداد امضا کرده است. با دایهارد همراه باشید.

به گفته سونی استودیوی جدید، که مستقل از بازی‌سازی کنسول‌ها فعالیت خواهد کرد. هدف آن دستیابی به مخاطبان جدید و ارائه راه‌های بیشتری به گیمرها برای تعامل با محتوای خود است.

استودیوی بازی سازی Savage بخشی از موبایل PlayStation Studios خواهد بود که جدا از گروه اصلی فعالیت دارد

در حال حاضر استودیوی بازی سازی Savage روی یک «بازی اکشن سرویس زنده موبایلی AAA» کار می کند.

شرکت سونی به رشد و توسعه پلی استیشن همچنان ادامه می دهد، اگرچه آخرین خرید این شرکت متفاوت تر از خریدهای چند سال قبل میباشد.

همچنین استودیوی بازی سازی Savage، ساخت بازی های موبایلی را نیز خریداری می کند. با دایهارد همراه باشید. استودیوی بازی Savage که در سال 2020 با دفاتری در فنلاند و آلمان تأسیس شد. یک تیم کوچک است که روی بازی‌های موبایلی مبتنی بر IP موجود پلی‌استیشن هستند، کار می کند.

به گفته Hermen Hulst، رئیس استودیوی PS، استودیو بازی Savage بخشی از یک گروه جدید به نام PlayStation Studios Mobile Division خواهد بود

هرمن هالست، رئیس استودیو پلی استیشن، در بیانیه‌ای گفت: «این خرید، تعهد سونی اینتراکتیو انترتینمنت به ارائه تجربیات نوآورانه به بازیکنان جدید در سراسر جهان از طریق گسترش به پلتفرم‌های اضافی را تأیید می‌کند. «استودیوی پلی استیشن باید به گسترش و تنوع بخشیدن به پیشنهادات خود فراتر از کنسول ادامه دهد و بازی‌های جدید باورنکردنی را برای افراد بیشتری نسبت به گذشته ارائه کند. جذب تیم با استعداد در استودیو بازی Savage یک گام استراتژیک دیگر به سمت این هدف است.

این به این معناست که روی عناوین اصلی PS5 که در استودیوهای دیگر دیده می شود، کار نمی کنند.

هالست همچنین تاکید کرد که پیشرفت سونی در زمینه PC و بازی‌های موبایلی تلاش‌هایش را با بازی‌های کنسولی نمی کاهد و به عرضه بازی‌هایی مانند Horizon Forbidden West و God of War آینده اشاره کرد.

همچنین نیز Ragnarok و PlayStation VR2 در اوایل سال 2023 عرضه میشود.

اوایل سال 2022 استودیوی Haven را به استودیوی پلی‌استیشن اضافه کرد، و قرارداد خرید Bungie به مبلغ 3.6 میلیارد دلار بسته بود، اگرچه Bungie یک توسعه‌دهنده چند پلتفرمی باقی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *